کد خبر : 1615347 | 12 خرداد 1398 ساعت 17:09 | 667 بازدید | 0 دیدگاه

برگزاری نشست کمیته تدوین قوانین اسکی

نشست کمیته تدوین قوانین فدراسیون اسکی برای بررسی و تصویب قوانین جدید فدراسیون جهانی برگزار شد.

برگزاری نشست کمیته تدوین قوانین اسکی

به گزارش ورزش سه و به نقل فارس، در  نشست کمیته رول اسکی گزارشی در مورد روند پیشرفت و توسعه رشته رول اسکی در ایران ارائه شد و نمایندگان فدراسیون بین‌المللی اسکی نیز از این روند رو به رشد رشته رول اسکی در ایران استقبال نمودند و نسبت به اختصاص کمک جهت توسعه هرچه بیشتر این رشته تاکید کردند و از اعزام نماینده فدراسیون بین‌المللی جهت بررسی شرایط کسب میزبانی مسابقات مختلف توسط ایران در آینده خبر دادند.

 

در نشست کمیته اسکی روی چمن فدراسیون بین‌المللی اسکی نیز آخرین شرایط و هماهنگی‌ها برای برگزاری رقابت‌های جام‌جهانی و فینال کاپ جوانان جهان اسکی چمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت. شرکت در نشست‌های کمیته‌های آلپاین، اسنوبرد، صحرانوردی و جلسه نمایندگان فنی فدراسیون بین‌المللی اسکی از دیگر برنامه‌های این سفر بود.بهرام ساوه شمشکی دبیر فدراسیون اسکی و نماینده ایران در کنگره فدراسیون بین المللی اسکی بود.

 

در کنگره فدراسیون بین‌المللی اسکی برابری جنسیتی بر اساس دستورالعمل ارسال شده از سوی کمیته بین‌المللی المپیک و تصویب قوانینی در این راستا مهم‌ترین بحث مطرح شده در مجمع فدراسیون بین‌المللی اسکی بود. بر همین اساس فاز نخست این دستورالعمل تا سال ٢۰٢۰ اجرایی خواهد شد و تا سال ٢۰٢٢ فاز دوم این طرح نهایی خواهد شد و تمامی کشورها باید این دستورالعمل را اجرایی کنند. 

 

نمایندگان کشورها در کمیته‌های فدراسیون بین‌المللی اسکی، نمایندگان فنی فدراسیون بین‌المللی اسکی، اعضای هیات‌های‌ ژوری و موارد دیگر باید بر اساس دستورالعمل برابری جنسیتی فدارسیون بین‌المللی اسکی اجرایی شود.

 

دیدگاه‌ها