کد خبر : 1615550 | 13 خرداد 1398 ساعت 13:50 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

کونته قبل از اینتر می‌خواست سرمربی تاتنهام شود

کالچو مرکاتو مدعی شد آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینتر پیش از امضای قرارداد با اینتر، پیشنهاد سرمربی‌گری تاتنهام را رد کرده است.

کونته قبل از اینتر می‌خواست سرمربی تاتنهام شود

به گزارش "ورزش سه"، کالچیو مرکاتو مدعی شد آنتونیو کونته سرمربی جدید اینتر که تنها چند روز از امضای قراردادش با این باشگاه ایتالیایی می‌گذرد، کمی پیش از موافقت با پیوستن به نراتزوری با پیشنهاد باشگاه تاتنهام برای قبول پست سرمربی‌گری این تیم انگلیسی روبرو شده ولی این پیشنهاد را رد کرده است.

 

1409673

 

کونته در پایان فصل گذشته با اینکه با چلسی قهرمان جام حذفی انگلیس شده بود از این تیم اخراج شد. کونته پیش از آن هم در فصل 2016-2017 با آبی‌های لندن قهرمان لیگ برتر شده بود.

 

کالچو مرکاتو با انتشار خبری اختصاصی مدعی شد اندکی قبل از اعلام امضای قرارداد کونته با اینتر، دنیل لوی، رئیس باشگاه تاتنهام وقتی به این نتیجه می‌رسد که سرمربی فعلی‌ اسپرز، مائوریسیو پوچتینو ممکن است در پایان فصل جاری به رئال مادرید یا منچستریونایتد منتقل شود، فرصت را غنیمت شمرده و به کونته پیشنهاد می‌دهد که از فصل آینده به عنوان سرمربی تاتنهام منصوب شود.

 

این رسانه ایتالیایی می‌گوید حتی قدم‌های قابل توجهی برای امضای قرارداد کونته با تاتنهام برداشته شده بود و اسپرز به او پیشنهاد 10 میلیون یورو در هر فصل را داده بود. اما در نهایت کونته که نگران بودجه کم تاتنهام در فصل نقل و انتقالات بود تصمیم گرفت اینتر را انتخاب کند و با این تیم به توافق رسید.

 

دیدگاه‌ها