کد خبر : 1616092 | 16 خرداد 1398 ساعت 21:09 | 2K بازدید | 0 دیدگاه

از پاس طلایی کریم تا هنرنمایی طارمی

نسخه ایرانی"لاکازت-اوبامیانگ" در آزادی

در غیاب مهاجم شماره 20 ایران امروز سرمربی بلژیکی از زوجی در خط حمله بهره برد که با نمایش فوق العاده خود اجازه حس شدن جای خالی بهترین گلزن سال های گذشته تیم ملی را ندادند.

نسخه ایرانی"لاکازت-اوبامیانگ" در آزادی

به گزارش "ورزش سه"، مارک ویلموتس در اولین تجربه خود روی نیمکت ایران از زوج طارمی – انصاری فرد در خط حمله بهره برد تا بعد از سال ها شاهد حضور هم زمان دو مهاجم نوک در ترکیب اولیه ایران باشیم، زوجی که از همان دقیقه اول و اولین یورش عطش سیری ناپذیر خود برای گلزنی را نشان داد گرچه در این راه درخشش دروازه سوری ها اجازه نداد تا گلی زودهنگام به ثمربرسد.


کریم انصاری فرد با پیراهن شماره 10 در کنار مهدی طارمی مرد شماره 17 ایران دو مهاجمی بودند که با هماهنگی و شناخت کامل از یکدیگر توانستند تفاوت دو تیم در نیمه نخست را رقم بزنند. در این بین کریم در همان دقیق اول و روی اولین یورش تیم ملی می رفت با نوک پا ارسال رامین رضائیان را به گل تبدیل کند که احمد مدنیه دروازه بان سوری ها در آخرین لحظه مانع کامیابی آقاکریم شد تا تنها افسوس این فرصت برای تماشاگران و طرفداران باقی بماند.

 


از همان صحنه می شد پی برد که زوج امروز خط حمله ایران در غیاب سردار آزمون از چه انگیزه ای برای ایجاد تفاوت بهره می برند، انگیزه ای که هر چه از دقایق بازی بیشتر می گذشت، بیشتر به چشم می آمد و در نهایت هم روی گل دوم ایران کاملا عیان شد. پاس پشت پای دیدنی کریم برای طارمی و بازیخوانی و فرار به موقع از تله آفساید مدافعان سوریه باعث شد تا مهدی طارمی به زیبایی هر چه تمام تر اختلاف را به عدد دو برساند.


این صحنه علاقمندان به فوتبال را یاد صحنه ای انداخت که چند هفته پیش زوج اوبامیانگ- لاکازت در ترکیب آرسنال ثبت کردند تا گلی مشابه به گل دیدنی مهاجمان توپچی های لندنی این بار در ورزشگاه آزادی و با هنرنمایی زوج تیم ملی ایران به ثبت برسد. مسلما با این نمایشی که طارمی و انصاری فرد از خود نشان دادند حالا سطح رقابت در ساختار تهاجمی ایران آن هم زیر نظر مارک ویلموتسی که به بازی تهاجمی علاقه دارد، افزایش چشمگیری خواهد داشت و این یعنی منتظر بازی های بهتر و تماشایی تر از گلزنان ایران.

 

 

دیدگاه‌ها