کد خبر : 1616194 | 17 خرداد 1398 ساعت 15:40 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

رقیب سوارز در بارسا از منچستر می آید؟ (عکس)

بارسلونا قصد دارد برای فصل بعد، دو مهاجم جدید به خدمت بگیرد. گزینه شماره یک، آنتوان گریزان است و روی گزینه دوم، هنوز تردیدهایی وجود دارد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از مشکلاتی که بارسا فصل گذشته در امر گلزنی به خصوص در بازی های بزرگ فصل پیدا کرد و برای سوارز رقیبی جدی وجود نداشت، سران باشگاه تصمیم گرفته اند تا برای فصل بعد، یک مهاجم باکیفیت به خدمت بگیرند.

آنها از مدت ها پیش با آنتوان گریزمان به توافق رسیده اند و احتمالا این بازیکن از اول جولای با قراردادی به ارزش 120 میلیون یورو راهی بارسا می شود. 

آبی اناری ها به عنوان پلان B، روی مارکوس راشفورد نظر مثبت دارند. حداقل این ادعایی است که امروز نشریه اسپورت مطرح کرده است. طبق این گزارش، تماس های اولیه با منچستریونایتد نیز برقرار شده است.

راشفورد از سه سال پیش و زیر نظر فان خال بود که توانست به تیم اول منچستریونایتد راه یابد و از آنجا که محصول آکادمی یونایتد است، جدا کردن او کار بسیار دشواری خواهد بود. راشفورد با سابقه حضور در جام جهانی 2018 و دو فصل بازی به عنوان مهاجم اول یونایتد در لیگ برتر، می تواند گزینه خوبی برای بارسا باشد.

راشفورد در تیم ملی انگلیس نیز جایگاه ثابتی دارد و با توجه به اینکه یونایتد فصل بعد در لیگ قهرمانان نخواهد بود، شاید به پیشنهاد بارسا پاسخ مثبت بدهد.

 

 

1411316

دیدگاه‌ها