کد خبر : 1616740 | 20 خرداد 1398 ساعت 11:04 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

درخواست عجیب مهاجم اسکاتلندی از ایرانی‌ها!

مهاجم اسکاتلندی پیشین تراکتورسازی از هواداران ایرانی خواست تاصفحه مجازی اش را ترک کنند!

به گزارش "ورزش‌سه"، لی هری اروین مهاجم اسکاتلندی که در ابتدای لیگ هجدهم با قراردادی بلندمدت به تراکتورسازی پیوست، در چند مسابقه ای که برای این تیم به میدان رفت عملکرد خوبی داشت اما چند هفته مانده به تعطیلات نیم فصل او به کشورش رفت و به بهانه افسردگی و بیماری به ایران برنگشت. بعد از حدود دو ماه مدیران تراکتورسازی در جلساتی که با او داشتند توانستند رضایتش را برای بازگشت به ایران بگیرند اما اروین دوباره چند هفته بعد از ایران رفت و دیگر برنگشت.


این مهاجم اسکاتلندی که با مسئولان تراکتورسازی به خاطر بی انضباطی هایش به اختلاف خورده دیگر برای این تیم به میدان نخواهد رفت و احتمالا کار آنها برای تعیین تکلیف به فیفا کشیده شود. او اما حالا یک اقدام عجیب انجام داده است.


اروین در استوری اینستاگرامش از هواداران ایرانی به شکلی عجیب خواسته که از صفحه اش بیرون بروند تا دیگر احتمالا کامنت یا متن فارسی ای را نبیند. استوری ای که با واکنش تند هواداران فوتبال در ایران مواجه شده است. با این شرایط به نظر می رسد مسئولان تراکتورسازی با شکایت از اروین به مشکلی جدی با او بربخورند و باید دید در نهایت موضوع این مهاجم بی انضباط به کجا ختم می شود.

 

1412017

دیدگاه‌ها