کد خبر : 1617311 | 22 خرداد 1398 ساعت 19:25 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

کانادا تمام شد، بلیت‌های لهستان در آستانه اتمام

جمعه سالن غدیر ارومیه تکمیل می‌شود!

بلیت فروشی بازی‌های هفته سوم لیگ ملت‌ها در حالی انجام می‌شود که بلیت‌های بازی نخست به اتمام رسیده و از بازی دوم هم بلیت زیادی باقی نمانده است.

جمعه سالن غدیر ارومیه تکمیل می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه از روز جمعه میزبان تیم های والیبال ایران، روسیه، کانادا و لهستان است؛ درحالی که به گفته مسئولان 4600 قطعه بلیت برای هر بازی به فروش می رسد.


با اینکه در روزهای اخیر سایت بلیت فروشی این مسابقات با اختلال مواجه شده بود، بالاخره بلیت های بازی نخست ایران مقابل کانادا که روز جمعه از ساعت 18:30 به مصاف هم می روند، به اتمام رسیده است. البته با خریداری بلیت مسابقه ایران در هر روز، تماشاگران می توانند بازی قبلی 2 تیم دیگر در این گروه را هم تماشا کنند.

 

هم اکنون بلیت های بازی دوم مقابل لهستان در دسترس قرار گرفته، اما با بررسی جایگاه‌های خالی متوجه می شویم که بلیت های زیادی برای خریداری باقی نمانده است.
بعد از اتمام بلیت های بازی با لهستان که عصر شنبه برگزار خواهد شد، سامانه بلیت فروشی برای خرید بلیت بازی با روسیه در روز یکشنبه آماده می شود.
به نظر می رسد با توجه به ظرفیت محدود سالن بلیت بازی های ایران تا قبل از شروع بازی نخست به اتمام خواهد رسید.

 

نکته جالب در این میان در نظر گرفتن 3 جایگاه برای بانوان است. بلیت های در نظر گرفته شده برای بانوان به صورت نیم بها و با قیمت 15 هزار تومان به فروش می رسد؛ در حالی که بلیت سایر جایگاهها به جز یک منطقه محدود با قیمت 30 هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

 

دیدگاه‌ها