کد خبر : 1617776 | 25 خرداد 1398 ساعت 13:14 | 6.8K بازدید | 0 دیدگاه

غولهای اروپا در فصل 20-2019

مونیخ در فصل جدید؛ ترکیب احتمالی (گزارش)

نقل و انتقالات بایرن مونیخ برای فصل آینده بوندس لیگا از ماه ها قبل با جذب بنجامین پاوارد و لوکاس هرناندز آغاز شده بود، روزهایی که حتی ماندن نیکو کواچ هنوز در هاله ای از ابهام بود.

مونیخ در فصل جدید؛ ترکیب احتمالی (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، با این که تا الان بایرن حدود 120 میلیون یورو برای خرید این دو مدافع هزینه کرده، هم چنان اسامی بازیکنان بزرگی برای پیوستن به این تیم بر سر زبان ها است. همین کار حدس زدن ترکیب بایرن برای فصل آینده را سخت کرده ولی قصد داریم ترکیب احتمالی آنها را پس از یک تابستان شلوغ و پرهزینه بررسی کنیم.

 

 

دروازه بان: مانوئل نویر

 

1413090

 

فصل قبل فصل درخشانی برای کاپیتان باواریایی ها نبوده و بسیاری از هواداران بایرن هنوز هم شک دارند که نویر پس از گذراندن مصدومیت طولانی مدتش به بهترین فرمش بازگشته باشد. ولی با عملکرد درخشانش در آخرین و مهمترین بازی فصل بایرن - فینال جام حذفی مقابل لایپزیگ – توانست بهترین بازیکن میدان لقب گیرد تا بایرن پس از سه سال مجدد قهرمان جام حذفی شود.

با این که ممکن است مونیخی ها یک دروازه بان جوان به عنوان جانشین آینده نویر جذب کند ولی با اطمینان میتوان گفت مرد شماره یک آنها هنوز مانوئل نویر است.

 

دفاع راست: بنجامین پاوارد

 

1413101

 

از زمانی که پاوارد در سال 2016 اولین بازی خود برای اشتوتگارت را در بوندس لیگا 2 انجام داد، بسیاری از کارشناسان فوتبال حضور او را با لباس بایرن مونیخ متصور می شدند. این بازیکن قهرمان جام جهانی و زننده زیباترین گل این جام، زمستان گذشته با مبلغ 35 میلیون یورو به مونیخی ها پیوست و توانایی بازی در دفاع راست و در دفاع وسط را دارد.

 

دفاع وسط: نیکلاس زوله

 

1413095

 

نیکلاس زوله با عملکرد خوب خود در فصل گذشته پاسخ منتقدینی را داد که او را جانشین خوبی برای مت هوملس و جرومی بواتنگ نمی دانستند. تسلط و قدرت زوله او را به یک دفاع وسط عالی تبدیل کرده و با اینکه احتمالا یا هوملز یا بواتنگ این تابستان بایرن را ترک خواهند کرد، ولی زوله جایگاه خود را در قلب دفاع مونیخی ها تثبیت کرده است.

 

دفاع وسط: لوکاس هرناندز

 

1413094

 

بایرن مونیخ با فعالسازی بند آزادسازی 80 میلیون یورویی هرناندز نه تنها رکورد نقل و انتقالات خود بلکه رکورد نقل و انتقالات تاریخ بوندس لیگا را شکست. هرناندز در کنار پاوارد از ستون های اصلی تیم فرانسه در قهرمانی جام جهانی بود و همانند پاوارد توانایی بازی به عنوان دفاع کناری و دفاع وسط را دارد.

 

دفاع چپ: داوید آلابا

 

1413092

 

با اینکه لوکاس هرناندز هم می تواند به خوبی در پست دفاع چپ بازی کند، ولی بسیار بعید به نظر می رسد آلابا جایگاه خود را در ترکیب اصلی از دست بدهد. این بازیکن اتریشی با بایرن مونیخ 8 بار قهرمان بوندس لیگا شده و در سن 26 سالگی ترکیبی از تکنیک، سرعت و تجربه را به تیم بایرن اضافه می کند.

 

هافبک میانی: تیاگو آلکانتارا

 

1413091

 

تیاگو آلکانتارا در سال های گذشته بارها و بارها نبوغ ذاتی خود را نشان داده و خود را به عنوان یکی از بهترین و خلاق ترین هافبک های میانی اروپا و دنیا ثابت کرده است. وظیفه تیاگو بازیسازی، بازپس‌گیری توپ و تغذیه مهاجمان تیمش در هنگام حمله است و این نقش او را تبدیل به یک مهره بدون جایگزین در ترکیب بایرن کرده است.

 

هافبک میانی: رودری

 

1413098

 

علیرغم اینکه اولی هوینس، رئیس باشگاه علاقه بایرن به جذب رودری را رد کرده، ولی به نظر می رسد مونیخی ها در تلاش هستند تا این بازیکن اتلتیکو را مانند لوکاس هرناندز راهی آلمان کنند. از طرفی منچستر سیتی علاقه زیادی به جذب رودری دارد و پپ گواردیولا می خواهد او را جانشین فرناندینیویی کند که این تابستان 34 ساله خواهد شد.

با اینکه بایرنی ها تا بدین جا 118 میلیون یورو برای جذب پاوارد و هرناندز هزینه کرده اند و دوست ندارند وارد یک جنگ قیمتی با قهرمان انگلیس شوند، ولی بعید است از جذب گزینه مورد نظر خود پا پس بکشند.

 

هافبک میانی: یوشوآ کیمیش

 

1413093

 

حضور پاوارد فرصت بازی در میانه میدان را برای کیمیش مهیا می کند، پستی که در آن بارها برای بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان به میدان رفته است. کیمیش 24 ساله خود را به عنوان یکی از بهترین دفاع راست های اروپا ثابت کرده ولی همیشه در فاز هجومی بسیار قدرتمندتر از فاز دفاعی ظاهر شده، 19 پاس گل او در تمامی رقابت ها در فصل گذشته گویای این مطلب بوده و نشان دهنده قدرت بازیسازی کیمیش است.

 

مهاجم: سرژ گنابری

 

1413097

 

وینگر سابق آرسنال نمایش های بسیار امیدوار کننده ای علی الخصوص در هفته های پایانی فصل ارائه داد و نشان داد برای حضور در ترکیب اصلی بایرن در فصل آینده چیزی کم ندارد. گنابری در فصل اول حضورش در آلیانز آرنا در 22 گل تیمش تأثیرگذار بود و دو برابر بیشتر از کل سه فصل قبل در بوندس لیگا گلزنی کرد.

 

مهاجم: روبرت لواندوفسکی

 

1413096

 

لواندوفسکی در اوج دوران فوتبالش قرار دارد و فصل قبل بیش از هر فصل دیگری در گلهای تیمش مؤثر بوده است. او با 40 گل و 13 پاس گل درست مانند فصل 17-2016 در 53 گل تیمش نقش داشت و هفتمین قهرمانی خود در بوندس لیگا و چهارمین آقای گلی خود را جشن گرفت.

 

مهاجم: لروی سانه

 

1413102

 

در سال 2016 که بایرن مونیخ در جذب سانه ناکام ماند و درنهایت این بازیکن به منچستر سیتی پیوست ولی رقابت زیاد برای قرارگیری در ترکیب و بازی نرسیدن به سانه، شایعه جدایی او را تقویت کرد و این مونیخی ها هستند که قصد دارند با شکستن مجدد رکورد نقل و انتقالات خود او را به آلمان بازگردانند ولی از طرفی می دانند که گواردیولا و سیتی به راحتی به این انتقال رضایت نخواهند داد، انتقالی که شاید جذابترین اتفاق برای هواداران مونیخ باشد.

 

محمد علی عسکری

دیدگاه‌ها