کد خبر : 1618248 | 27 خرداد 1398 ساعت 14:35 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

مارادونا ملی پوشان آرژانتین را به باد انتقاد گرفت

شکست 2-0 آرژانتین برابر کلمبیا در کوپا آمه ریکا، باعث سرخوردگی مردم این کشور شده است.

مارادونا ملی پوشان آرژانتین را به باد انتقاد گرفت

به گزارش "ورزش سه"، این اولین بار نبود که آرژانتین برابر کلمبیا شکست می خورد؛ اما آنچه بیشتر جلب توجه می کرد، شکل بازی بسیار ضعیف و دور از انتظار آلبی سلسته بود. کلمبیا در بیشتر دقایق بازی تیم برتر میدان بود و مشخص بود که با طرح و برنامه خاصی وارد زمین شده است.

در واقع کی روش به خوبی کلمبیا را برابر آرژانتین مهیا کرده بود و در نهایت موفق شد تیمش را برنده میدان کند اما در سوی دیگر، لیونل اسکالونی، سرمریی جوان آرژانتین به خصوص با تعویض هایش نشان داد که شایستگی لازم برای هدایت این تیم بزرگ را ندارد.

 

 

1413279

 

 

روز گذشته رسانه های آرژانتینی انتقاداتی تند و بی رحمانه را نثار اسکالونی و شاگردانش کردند و امروز هم مارادونا در پیامی صوتی برای تیک اسپورتس، ملی پوشان آرژانتینی را به باد انتقاد گفت:« امروز دیگر شما می‌توانید فکر کنید که تیمی مانند تونگا هم می‌تواند ما را شکست دهد. این آرژانتین، شخصیتی داشت که ما با چنگ و دندان آن را به دست آوردیم. یادتان هست زمانی که ما چگونه مقابل پرو (پیروزی 2-1 در انتخابی جام جهانی 2010 در وقت‌های تلف شده) جنگیدیم؟ از آن همه انگیزه و تعصب چه مانده است؟ پس تعصب نسبت به پیراهن چه می‌شود؟ احساس چه می‌شود؟»

 

آرژانتین در دومین بازی دور گروهی باید به مصاف پاراگوئه برود و برای بالاتر بردن شانس صعود باید از این بازی با دست پر خارج شود.

 

 

دیدگاه‌ها