کد خبر : 1618409 | 28 خرداد 1398 ساعت 12:17 | 3.3K بازدید | 0 دیدگاه

تحلیل موندو دپورتیوو از گزینه‌های انتقال نیمار

انتقال نیمار به بارسا: دشوار ولی ممکن

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو در شماره امروز خود به بررسی احتمالات و گزینه‌های انتقال نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به بارسلونا پرداخت.

انتقال نیمار به بارسا: دشوار ولی ممکن

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو که در کاتالونیا منتشر می‌شود در شماره امروز خود به بررسی احتمالات و گزینه‌های بازگشت نیمار، ستاره برزیلی PSG به بارسلونا پرداخته. موندو دپورتیوو به خوانندگانش خاطرنشان می‌کند که از چند ماه پیش خبر پیشنهاد بارسا به  نیمار را منتشر کرده بوده و یکی از اولین رسانه‌هایی بوده که به این خبر پرداخته بوده. ادعایی که به نظر می‌رسد این روزها بیش از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیک شده است.

 

1413708

 

موندو دپورتیوو به اختلافات نیمار با همبازی‌های خود در PSG و همچنین کادر فنی این تیم اشاره  می‌کند. به گزارش این روزنامه نیمار ابتدا با کاوانی بر سر زدن ضربات پنالتی دچار اختلاف شده و سپس با دراکسلر و مونیه هم درگیری‌هایی داشته. رابطه سرد و پرتنش نیمار و توماس توخل، سرمربی پاری سن ژرمن هم مدتها است که فاش شده است.

 

روزنامه اسپانیایی سپس به مصاحبه اخیر رئیس PSG ناصر الخلیفی با فرانس فوتبال اشاره می‌کند و می‌گوید الخلیفی در این مصاحبه عملا درهای خروج نیمار از باشگاه فرانسوی را باز کرده است. حتی پیش از این مصاحبه نشریه فرانسوی اکیپ هم مدعی شده بود که PSG در فکر فروش نیمار است.

 

موندو دپورتیوو می‌گوید بارسلونا تا همین اواخر قصد ورود به موضوع نیمار را نداشت و ترجیح می‌داد از دور نظاره‌گر رابطه او با باشگاه PSG باشد. بارسلونا در این مدت رابطه نیمار با الخلیفی را زیر ذره‌بین داشت تا متوجه شود رئیس قطری این باشگاه چه زمانی برای خروج ستاره برزیلی چراغ سبز نشان خواهد داد.

 

1413701

 

حالا که چراغ سبز مورد نظر بارسلونا از سوی الخلیفی صادر شده تصمیم با تیم فنی و تاکتیکی بارسلونا است. رئیس باشگاه، بارتومئو چند ماه پیش اعلام کرده بود که تصمیم‌گیری نهایی را به کادر فنی و تیم فنی باشگاه خواهد سپرد.

 

موندو دپورتیوو می‌گوید اگر تیم فنی بارسلونا اضافه شدن نیمار به این تیم را تایید کنند او باید دستمزد خود را کاهش دهد چرا که بارسلونا حاضر نیست دستمزد 30 میلیون یورویی او در PSG را پرداخت کند. در عین حال نیمار باید شکایت خود از بارسلونا به خاطر پاداش‌های پرداخت نشده به او در زمان حضورش در این تیم را پس بگیرد.

 

موندو دپورتیوو در پایان گزارش خود نتیجه‌گیری می‌کند که با توجه به جمیع شرایط انتقال نیمار به بارسلونا با اینکه دشوار به نظر می‌رسد ولی با توجه به شرایط امروز غیرممکن نیست.

 

دیدگاه‌ها