کد خبر : 1619056 | 31 خرداد 1398 ساعت 15:57 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

تکسیرا بیستم به تمرینات اضافه می شود؛

تاوارس از قلعه‌نویی سه روز فرصت خواست

دو مربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان به دلایلی دیرتر از سایر اعضای باشگاه به تمرینات ملحق خواهند شد و در این میان شاید تاوارس دیگر به همکاری خود با طلایی پوشان ادامه ندهد.

تاوارس از قلعه‌نویی سه روز فرصت خواست 

به گزارش "ورزش سه" میگل تکسیرا به همراه روی تاوارس دو دستیار پرتغالی امیرقلعه نویی به شمار می روند که طی سال های اخیر در دو باشگاه تراکتورسازی و ذوب آهن نقش ویژه ای در کارهای فنی تیم های تحت نظر امیرقلعه نویی داشته اند و طی فصل گذشته هم این همکاری در سپاهان ادامه پیدا کرد.


این دو مربی پس از پایان رقابت نیمه نهایی جام حذفی برای استراحت به کشورشان بازگشتند و به دلایلی کمی دیرتر به تمرینات طلایی پوشان اضافه خواهند شد.


تمرینات تیم فوتبال سپاهان از روز آینده یکم تیرماه آغاز می شود ولی میگل تکسیرا دستیار امیرقلعه نویی به دلیل حضور در دوره حرفه ای مربیگری فوتبال که زیر نظر یوفا برگزار می شود، 20 تیرماه به سایر اعضای کادر فنی تیم اضافه می شود. 

 

1414305


در مورد روی تاوارس اما شرایط هنوز به طور کامل مشخص نیست. مربی گلرهای تیم فوتبال سپاهان که همیشه گلرهایی آماده برای امیرقلعه نویی مهیا کرده، تا سوم تیرماه از باشگاه سپاهان فرصت خواسته تا برای همکاری مجدد با امیرقلعه نویی پاسخ نهایی اش را بدهد. با توجه به مذاکراتی که میان طرفین انجام شده احتمال بازگشت روی تاوارس بیشتر از قطع همکاری او با سپاهان است ولی در صورتی که این اتفاق رخ دهد، سرمربی طلایی پوشان یک مربی گلر دیگر که او هم پرتغالی است را برای اضافه شدن به کادر فنی تیمش زیر نظر دارد.

دیدگاه‌ها