کد خبر : 1619057 | 31 خرداد 1398 ساعت 15:59 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

گفته بودم نباید میزبان جام جهانی را دست کم گرفت

کی روش: جلوی قطر سختی زیادی کشیدم

با وجود گذشت دو روز از برتری مقابل عنابی ها در مرحله گروهی کوپاآمریکا سرمربی پرتغالی کلمبیا بار دیگر به سختی هایی که در این بازی کشید، اشاره کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شبکه الکاس در ویژه برنامه خود از بازی های کوپا آمریکا به بررسی اتفاقات رخ داده در حاشیه بازی قطر با کلمبیا پرداخت و به نقل قولی از سرمربی پرتغالی و سرشناس اشاره کرد تا به قدرت بالای این روزهای میزبان آتی جام جهانی 2022 بپردازد.


در بخشی از این برنامه که در سایت الکاس نیز پوشش داده شد، از قول کی روش آمده است:«در بازی با قطر سختی زیادی کشیدم چون می دیدم شاگردانم قادر به زدن گل برتری نبودند. چه بسا اگر در دقایق پایانی خوش شانسی نمی آوردیم ممکن بود بازی با تساوی تمام شود و دو امتیاز از دست بدهیم».


سرمربی سابق تیم ملی ایران و این روزهای کلمبیا در ادامه افزود:« به بازیکنان کلمبیا هشدار داده بودم که باید مراقب قطر باشند چون کاملا در هشت سال گذشته به چشم دیده بودم آنها چگونه در مسیر درست پیشرفت قرار دارند. دیدید که حرف من اشتباه نبود و میزبان جام جهانی نشان داد هیچ تیمی نباید آنها را دست کم بگیرد».


شبکه الکاس در ادامه با پوشش تصاویری از خوش و بش های کی روش با تعدادی از ستاره های قطر مدعی شد او به خوبی بازی روانی را در حواشی این بازی ارائه کرد.

 

1414293

دیدگاه‌ها