کد خبر : 1619341 | 01 تیر 1398 ساعت 20:21 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

ما امکانات لهستان و فرانسه را نداریم

سرمربی استرالیا: با حمایت تماشاگران ورق برگشت

سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا گفت: خوشحالم که بازیکنان جوان تیم ما فرصت بازی کردن در چنین جوی را داشتند.

سرمربی استرالیا: با حمایت تماشاگران ورق برگشت

به گزارش "ورزش سه"، مارک لبدو، سرمربی تیم ملی والیبال استرالیا در نشست خبری بعد از بازی با ایران که با شکست 3 بر صفر تیمش همراه بود، اظهار داشت: در ابتدا به تیم ایران و همه ایرانی ها تبریک می گویم. کلا بازی جلوی تیم های بالای جدولی و صدرنشین همیشه سخت است. در ست اول در مقاطعی می توانستیم از ایران پیش بیفتیم، اما در ادامه با حمایت فوق العاده تماشاگران ایرانی ورق برگشت. به همین دلیل نتوانستیم بازی خوبی را ارائه دهیم و با حمایت تماشاگران حاضر در سالن بازی را واگذار کردیم.


وی درباره اینکه با وجود باخت در هر 3 ست با یک ترکیب تیمش را به زمین فرستاد، عنوان کرد: این را در نظر داشته باشید که لیگ ملت ها مسابقات طولانی است. رقابت های زیادی در مدت زمان طولانی انجام می دهیم. قطعا امکانات ما با کشورهایی مثل لهستان و فرانسه قابل مقایسه نیست. آنها دستشان بازتر است و از بازیکنان بیشتری استفاده می کنند، اما ما در این زمینه محدودیت های زیادی داریم.


سرمربی استرالیا در ادامه گفت: بازی فردا مقابل پرتغال برای ما حکم فینال را دارد و امیدوارم که بتوانیم در سطح یک باقی بمانیم.


لبدو در پایان درباره میزبانی اردبیل گفت: میزبانی فوق العاده بود. کاملا می شد احساس کرد که اینجا والیبال از اهمیت ویژه ای برای مردم برخوردار است. نه تنها ما بلکه هر کسی در این سالن بازی کند، حس خوبی خواهد داشت. من از این خوشحالم که بازیکنان جوان تیم ما فرصت بازی کردن در چنین جوی را داشتند.

 

دیدگاه‌ها