کد خبر : 1619389 | 02 تیر 1398 ساعت 00:30 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

پیام ژوزه مورینیو برای تنیسور سرشناس

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد، اندی ماری، تنیسور سرشناس اسکاتلندی را به دلیل بازگشت فوق العاده اش بعد از عمل جراحی تحسین کرد.

پیام ژوزه مورینیو برای تنیسور سرشناس

به گزارش "ورزش سه"، ماری که کمتر از 5 ماه قبل، از ناحیه قوزک پا تحت عمل جراحی قرار گرفت، امروز در رقابت های Fever-Tree در قسمت دوبل در کنار فیلیسیانو لوپز بازی کرد؛ دیداری که مورینیو هم از نزدیک شاهد آن بود.

سرمربی سابق شیاطین سرخ که علاقه زیادی به تنیس دارد، در مورد بازگشت ماری به میادین گفت:" من در بیشتر سال ها تلاش کردم به اینجا بیایم و اکنون زمان خوبی است زیرا اندی هم بازی می کند. برای یک ورزشکار مانند او خوب است که بداند آنهایی که همیشه از او در لحظات بزرگ حمایت می کردند، همچنان در این لحظات از او حمایت می کنند؛ جایی که او نشان می دهد چه آدم بزرگی است.

من جلسات تمرینی او را تماشا کرده ام و با مربی بدنساز او حرف زدم تا پروسه ای که او بعد از جراحی پشت سر گذاشت را بفهمم. این روند دشوار بود و هنوز هم هست.

 

1414604

 

البته با توجه به سن او، با توجه به سابقه اش، با همه چیزهایی که برده، او واقعا باید شیفته و عاشق این ورزش باشد که برای بازگشت تلاش کرده است. این فوق العاده است و اگر او بتواند بار دیگر در بالاترین سطح در رقابت های یک نفره حضور پیدا کند، شگفت انگیز خواهد بود.

بله، وقتی ماری در سال 2013 قهرمان ویمبلدون شد، من اشک ریختم، درست است زیرا می دانم که این دستاورد چه معنایی دارد.

برای این پسرها، این تورنمنت های بزرگ مانند چمپیونزلیگ است. می دانیم که وقتی به این دستاورد می رسیم، چه احساسی داریم. می توانم تصور کنم که آن قهرمانی برای او چه معنایی داشت."

دیدگاه‌ها