کد خبر : 1620458 | 07 تیر 1398 ساعت 12:28 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

ششمین تاجگذاری شهرداری بم باشکوه بود

جشن قهرمانان فوتبال دختران ایران

فوتبالیست‌های بانوان شهرداری بم با برتری مقابل ذوب‌آهن اصفهان، قهرمانی در لیگ برتر را برای ششمین بار جشن گرفتند.

جشن قهرمانان فوتبال دختران ایران

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته بیست و دوم و پایانی لیگ برتر فوتبال بانوان عصر روز گذشته(پنج‌شنبه) برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین مسابقات، تیم شهرداری بم از ساعت۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مهمان تیم رده پنجمی ذوب‌آهن بود که قضاوت این دیدار را مهسا قربانی برعهده داشت.

 

تیم فوتبال بانوان شهرداری بم که دو هفته قبل قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کرده بود، سعی در کسب پیروزی در آخرین مسابقه فصل و شیرین‌تر کردن قهرمانی داشت ولی آنها با گل صفورا جعفری، در نیمه اول مغلوب ذوب‌آهن اصفهان شدند.

 

اما در نیمه دوم زهرا قنبری و مونا عمودی دو گل برای شهرداری بم به ثمر رساندند تا این تیم در مسابقه خارج از خانه به برتری ۲ بر یک دست یابد و لیگ برتر بانوان را با پیروزی مقابل ذوب‌آهن تمام کند.

 

1415718

 

لیگ برتر فوتبال بانوان درحالی برای یازدهمین دوره متوالی برگزار شد که تیم شهرداری بم توانست برای ششمین بار به‌عنوان قهرمانی برسد.

 

نکته قابل توجه در جشن قهرمانی شهرداری بم که شب گذشته در فولادشهر اصفهان انجام گرفت، مراسم زیبایی بود که از سوی سازمان لیگ تدارک دیده شده بود تا بانوان نیز همانند لیگ برتر آقایان، جشن قهرمانی شایسته‌ای همراه با آتش‌بازی و دیگر مراسم‌های جانبی داشته باشند.

 

تیم شهرداری سیرجان نیز که نایب قهرمانی در لیگ برتر بانوان را قطعی کرده بود، در هفته پایانی به برتری پُرگل ۱۱ بر صفر مقابل آذرخش تهران دست یافت و با ۵۷ امتیاز فصل را به پایان رساند.

 

تیم‌های سپاهان اصفهان، راه‌یاب ملل مریوان و ذوب‌آهن نیز در رده‌های سوم تا پنجم این رقابت‌ها قرار گرفتند و تیم‌های آذرخش تهران و سپیدار قائم‌شهر نیز از لیگ برتر بانوان سقوط کردند.

 

 

 

1415733

دیدگاه‌ها