کد خبر : 1620680 | 08 تیر 1398 ساعت 18:40 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

خامس:

صعود آرژانتین و حذف کلمبیا ظلم فوتبال بود

ستاره تیم ملی کلمبیا حذف تیمش از کوپا آمه ریکا و صعود آرژنتین به نیمه نهایی را غیرمنصفانه می داند.

صعود آرژانتین و حذف کلمبیا ظلم فوتبال بود

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم ملی آرژانتین که شروع خوبی در کوپا آمه ریکا نداشت، توانست در یک چهارم نهایی با دو گل بر ونزوئلا غلبه کرده و راهی نیمه نهایی شود. آلبی سلسته در دور گروهی به کلمبیا باخته بود و برابر پاراگوئه هم به تساوی دست یافت اما با پیروزی بر قطر توانست مجوز حضور در یک چهارم نهایی را کسب کند و حالا در نیمه نهایی حاضر خواهد بود.

بامداد امروز اما کلمبیا که در گروه آرژانتین با قاطعیت رتبه اول را کسب کرده بود، در ضربات پنالتی به شیلی باخت و حذف شد؛ در حالی که در هیچ دیداری بازنده نشد و حتی یک گل هم دریافت نکرد.

 

 

1415998

 

 

خامس رودریگز، ستاره تیم ملی کلمبیا حذف تیمش و نیز صعود آرژانتین را کاملا غیرمنصفانه می داند. او به خبرنگاران گفت:« فوتبال خیلی وقت ها ورزشی ظالمانه است و خیلی مواقع نتایجی غیرمنصفانه در آن رقم می خورد. اگر شک دارید، ببینید که چگونه تیمی مثل آرژانتین که عملا مرده بود، حالا در نیمه نهایی است و در عوض ما که بازی های فوق العاده ای ارائه داده بودیم، الان تیم حذف شده هستیم. ما در هیچ دیداری در 90 دقیقه بازنده نشدیم ولی از جام بیرون رفتیم. سوای همه چیز، معتقدم عملکرد ما در این رقابت ها بسیار خوب بود و این غیر قابل انکار است.»

 

 

1415970

 

 

خامس سپس به تمجید از کی روش پرداخت و گفت:« معتقدم کی روش کارش را به خوبی انجام داده است و با او روزهای بهتری خواهیم داشت. ما تیم جوان شده ای هستیم و آینده بسیار خوبی در انتظار ما خواهد بود. تنها دلیل حذف ما بدشانسی بود. در مراحل حذفی شما همیشه به کمی شانس هم نیاز دارید.»

 

دیدگاه‌ها