کد خبر : 1621265 | 11 تیر 1398 ساعت 17:57 | 5.2K بازدید | 0 دیدگاه

رابیو: لئوناردو تلاشی برای حفظ من در PSG نکرد

بر خلاف شایعات، لئوناردو مدیر فنی پی اس جی هیچ پیشنهادی برای ماندنی شدن آدرین رابیو نداده بود.

رابیو: لئوناردو تلاشی برای حفظ من در PSG نکرد

به گزارش "ورزش سه"، آدرین رابیو پس از چند ماه سخت و دشوار در پی اس جی راهی یوونتوس شد. او به عنوان بازیکن آزاد روز گذشته رسما به یوونتوس پیوست و از این پس او را با شماره 25 یووه خواهیم دید.

 

 

1416564

 

 

در روزهای گذشته شایعه شده بود که لئوناردو در تلاش است تا رابیو را در پی اس جی ماندنی کند. ستاره فرانسوی در پاسخ به این شایعه گفت:« خیر؛ ابدا چنین چیزی صحت ندارد. لئوناردو تنها با ایجنتم تماس گرفت تا از آخرین وضعیتم مطلع شود و هیچ پیشنهادی به من نداد. اینکه می گویند او قصد داشت من را در پی اس جی حفظ کند، درست نیست.»

 

رابیو در مورد دلیل ناکامی های پی اس جی در لیگ قهرمانان گفت:« در مورد ناکامی فصل گذشته و حذف برابر یونایتد، توضیح دادن کمی دشوار است چون من آن مقطع در تیم حضور نداشتم اما در مجموع این همه سالی که برای پی اس جی بازی کردم، باید بگویم که این تیم نیاز به تجربه در طول سالیان دارد. لیگ قهرمانان تورنمنت بسیار مهم و دشواری است. می دانم که هدف یوونتوس قهرمانی در این جام است و من اینجا هستم تا کمک کنم به این هدف برسیم ولی معتقدم نباید همه تمرکز، روی این موضوع گذاشته شود.»

 

تاثیر حضور رونالدو روی پیوستن به یوونتوس:« فرصت این را داشتم تا در پی اس جی با بازیکنان بزرگ زیادی هم تیمی باشم. همه آنها کمک کردند سطح فوتبالم بالاتر برود. در یوونتوس هم ستاره های زیادی حضور دارند. فقط از رونالدو صحبت نمی کنیم. حضور این همه بازیکن، مطمئنا باعث پیشرفت من خواهد شد و از هر یک، چیزهای زیادی یاد خواهم گرفت.»

 

 

دیدگاه‌ها