کد خبر : 1621376 | 12 تیر 1398 ساعت 09:50 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

تیته: برای مهار مسی، ساختار برزیل را عوض کردم

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل بعد از غلبه تیمش بر آرژانتین و صعود به فینال کوپا آمه‌ریکا گفت برای مهار مسی مجبور شده ساختار تیمی‌ برزیل را تغییر دهد.

تیته: برای مهار مسی، ساختار برزیل را عوض کردم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی برزیل دیشب در اولین مسابقه نیمه‌نهایی کوپا آمه‌ریکای 2019 در زمین خود به مصاف آرژانتین رفت و موفق شد در وقتهای قانونی 90 دقیقه‌ای با دو گل گابریل ژسوس و فیرمینو با نتیجه 2-0 به پیروزی رسیده و به فینال راه یابد. تیته، سرمربی برزیل در کنفرانس خبری پایان بازی از تیمش تمجید کرد و در عین حال به تمجید از لیونل مسی، ستاره بزرگ آرژانتین پرداخت.

 

تیته در کنفرانس خبری بعد از بازی از مسی به عنوان فوتبالیستی فرازمینی  یاد کرد و درباره او گفت:" برای مهار و خنثی کردن بازیکنی مثل مسی ما مجبور بودیم ساختار تیم‌مان را تغییر دهیم. برای همین فیرمینو را کمی عقب آوردیم تا میانه میدان را بیشتر ببندیم و در نتیجه این تغییرات نسبت به سایر بازی‌ها مالکیت توپ کمتری داشتیم".

 

1416758

 

تیته در ادامه صحبتهای خود با تمجید و ستایش از مسی گفت:" لیونل مسی یک فوتبالیست فرازمینی است. او واقعا استثنایی است. چه زمانی که توپ را در دست دارد و چه در دیگر دقایق مسابقه. او اینقدر فوق‌العاده است که جا داشت اینجا از او نام ببرم".

 

تیته که در دیدار بعدی برزیل، اولین حضور در یک فینال به عنوان سرمربی برزیل را تجربه می‌کند گفت از این بابت بسیار خوشحال است. تیته در این باره گفت:" من بعد از حضور در فینال است که به معنای واقعی کلمه سرمربی تیم ملی برزیل خواهم شد. همانطور که می‌گویند اگر در ماراکانا بازی نکرده باشید فوتبالیست نیستید، اگر هم در ماراکانا هدایت یک تیم را به عهده نگرفته باشید، یک مربی واقعی نیستید".

 

تیته درباره صحبتهای بعد از بازی سرمربی آرژانتین، اسکالونی که گفته بود آرژانتین نسبت به برزیل برتر بوده گفت:" او هم انسان است و در شرایط احساسی حرفهایی می‌زند ولی این چیزی است که باید تحلیل و بررسی شود. برزیل یک بازی عالی و کم فراز و نشیب انجام داد و من نیازی به پاسخ دادن به چنین ادعاهایی را نمی‌بینم".

 

دیدگاه‌ها