کد خبر : 1621842 | 14 تیر 1398 ساعت 23:33 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

حذف امید بزرگ در ضربات پنالتی؛

مراکش-رنار؛ پایان راه با یک اشتباه کشنده

تیم ملی مراکش با شکست 4-1 مقابل بنین در ضربات پنالتی، از دور رقابت های جام ملت های آفریقا کنار رفت و از رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی بازماند.

مراکش-رنار؛ پایان راه با یک اشتباه کشنده

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در وقت های قانونی و اضافی با تساوی 1-1 به پایان رسید، این تیم بنین بود که در ضربات پنالتی عملکرد بهتری داشت و با برتری 4-1، توانست به مرحله بعد راه پیدا کند.

 

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم بود که بنین با گل مویسه آدیلهو پیش افتاد. روی پاس سبیو سوکو بود که آدیلهو درون محوطه جریمه مراکش صاحب موقعیت شد و با یک شوت محکم کار را تمام کرد.

 

1417285

 

بعد از این گل بازیکنان مراکش پیش کشیدند و سرانجام در دقیقه 75 به گل تساوی رسیدند. مبارک بوصوفا، هافبک ریز نقش مراکش بود که برای یوسف النصیری موقعیت سازی کرد و او هم با یک ضربه پای چپ دقیق، کار را به تساوی کشاند.

 

1417287

 

در ادامه باز هم این بازیکنان مراکش بودند که فشار بیشتری روی دروازه حریف وارد کردند و سرانجام در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده نیمه دوم صاحب یک ضربه پنالتی شدند. خطای استفن سسنیون روی اشرف حکیمی باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. حکیم زیاش پشت توپ ایستاد اما ضربه پای چپ او به تیر دروازه برخورد کرد و بهترین موقعیت مراکش برای زدن گل برتری از دست رفت و به این ترتیب، کار به وقت های اضافه کشیده شد.

 

1417288

 

در وقت های اضافه تلاش بازیکنان دو تیم برای زدن گل دوم ثمری نداشت و تنها بنین با اخراج خالد آدئون در دقیقه 97، 10 نفره شد اما این اتفاق تاثیری در نتیجه نداشت و در نهایت بازی به ضربات پنالتی کشیده شد.

 

در ضربات پنالتی باز هم بازیکنان مراکش عملکرد ضعیفی داشتند و سفیان بوفال و یوسف النصیری با از دست دادن ضربات شان، باعث شکست تیم هروه رنار شدند.

 

 

1417305

 

به این ترتیب مراکشی ها که امیدوار بودند بعد از ناکامی سال گذشته در جام جهانی، در جام ملت های آفریقا نتیجه خوبی بگیرند، خیلی زودتر از حد انتظار و مقابل حریفی نه چندان مدعی، از دور رقابت ها کنار رفتند. مراکش در جام جهانی 2018 با ایران، پرتغال و اسپانیا همگروه بود و در نهایت با کسب تنها یک امتیاز، در رتبه آخر گروه قرار گرفت و از دور رقابت ها کنار رفت.

دیدگاه‌ها