کد خبر : 1621881 | 15 تیر 1398 ساعت 09:42 | 5.1K بازدید | 0 دیدگاه

حقیقی:حدادی را که دیدم، قدبلندی یادم رفت!

علیرضا حقیقی می گوید به زودی طرفدارانش خبرهای خوبی درباره تیم آینده اش خواهند شنید.

حقیقی:حدادی را که دیدم، قدبلندی یادم رفت!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه چند سالی از آخرین حضور علیرضا حقیقی درون دروازه تیم ملی فوتبال ایران می گذرد، اما هنوز هم این دروازه بان کانون توجه خیلی از اهالی فوتبال و رسانه هاست. حضور حقیقی در اکران مستند آیدین نیکخواه بهرامی، بازیکن فقید تیم ملی بسکتبال ایران اتفاق ویژه ای بود که توجه حاضران در این مراسم را به خود جلب کرد. این دروازه بان که خیلی هم از نظر قد و قامت از بسکتبالیست ها کم ندارد، به واسطه رفاقت با صمد نیکخواه بهرامی در این مراسم حاضر شد و به گرمی با او و حامد حدادی به خوش و بش پرداخت.


حقیقی که این روزها به صورت شخصی تمریناتش را دنبال می کند، به طرفدارانش وعده داد به زودی خبرهای خوبی پیرامون آینده او خواهند شنید.


در حاشیه این مراسم فرصتی دست داد تا دقایقی با علیرضا حقیقی، دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال همکلام شویم. در ادامه مشروح گفت و گوی خبرنگار "ورزش سه" با حقیقی را می خوانید.


* اول از همه درباره حضورت در مراسم اکران مستند زنده یاد «آیدین نیکخواه بهرامی» توضیح می دهی.


من افتخار این را داشتم هم با آیدین و هم با صمد در بازی های آسیایی 2006 قطر حضور داشته باشم و در قالب کاروان ایران با یکدیگر هم سفر بودیم. جدا از آن سفر و در کل خارج از ورزش ما با هم رفیق هستیم و من هم بر حسب وظیفه به اینجا آمدم.


 سال های زیادی از درگذشت ناگهانی آیدین می گذرد، اما هنوز یاد و خاطره اش زنده است. ساخت این مستند اتفاق خوبی بود که از طرف برخی از دوستان رقم خورده و توجه جامعه ورزش را به خودش جلب کرده است. مردم هیچ وقت ورزشکاران بزرگ و نامی خود را از یاد نمی برند. در فوتبال هم می بینید که هر سال برای مراسم ناصر حجازی چه جمعیتی می آیند و یاد و خاطره اش را زنده نگه می دارند.

 

1417243


* از شناخت خودت نسبت به این بازیکن فقید بسکتبال ایران می گویی؟


آیدین یک بازیکن بزرگ بوده و به همین خاطر بعد از این همه سال هنوز نام و یادش زنده است. صمد، برادر او سال هاست که در بالاترین سطح بازی می کند و کاپیتان تیم ملی است. امیدوارم اهالی بسکتبال دست به دست هم دهند تا یاد و خاطره آیدین همیشه زنده بماند و چنین مراسم هایی قطع نشود.


* در میان بازیکنان فوتبال جزو قدبلندها هستی، اما بین بسکتبالی ها دیگر قدبلند دیده نمی شوی؟


آدم حامد حدادی را که می بیند، دیگر قدبلندی از یادش می رود! من به خاطر پستم در زمین و اینکه دروازه بان هستم، باید قد بلندی داشته باشم و تقریبا می توان گفت هم قد بسکتبالیست ها هستم.

 

1417244


* برای خیلی ها سوال است که علیرضا حقیقی این روزها چه می کند و چه برنامه ای برای آینده اش دارد؟


شاید اینجا خیلی جای این صحبت ها نباشد، اما دوست دارم یک کامنت کوچک خطاب به مردم و طرفدارانم بدهم. می خواهم بگویم انشالله خبرهای خوبی در راه است!


* می توانی بگویی تیم آینده ات ایرانی است یا خارجی؟


فعلا نمی توانم چیزی بگویم. انشالله طی روزهای آینده همه چیز مشخص می شود.

 

دیدگاه‌ها