کد خبر : 1622273 | 16 تیر 1398 ساعت 17:55 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

ساندرو واگنر:

دورتموند با خریدهای جدیدش هم بهتر از بایرن نیست

ساندرو واگنر مهاجم تیانجین تدا، معتقد است که تیم پیشینش بایرن مونیخ، همچنان در آلمان مدعی اول قهرمانی است.

دورتموند با خریدهای جدیدش هم بهتر از بایرن نیست

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ با جذب لوکاس هرناندز و بنجامین پاوارد به تقویت خط دفاعی خود پرداخته ولی هنوز ستاره قابل ذکری برای فاز تهاجمی جذب نکرده است؛ به خصوص اینکه فرانک ریبری و روبن نیز از این تیم جدا شده اند. در سوی دیگر بروسیا دورتموند، نزدیک ترین تعقیب کننده بایرن توانسته خریدهای قابل توجهی تا به اینجا داشته باشد.

 

 

1354939

 

 

ساندرو واگنر که بین سال‌های 2018 تا 2019 عضو بایرن مونیخ بود و در ماه ژانویه در ازای 5 میلیون یورو راهی تیانجین تدا چین شد، در تازه‌ترین اظهارنظر گفت:« بایرن با ترکیبی از بازیکنانی که دارد به قهرمانی‌هایش در سال‌های پیش‌رو ادامه خواهد داد، حتی اگر خریدهای جدیدی انجام ندهد. اینکه دورتموند 4 یا 5 بازیکن خریده، دلیل نمی‌شود که آنها حالا به لحاظ تیمی بهتر از بایرن هستند.

 هواداران بایرن مونیخ باید به اولی هوینس، کارل هاینتس رومنیگه و حسن صالیحمیدزیچ اعتماد کنند و بگذارند آنها کارشان را در آرامش انجام دهند. به اعتقاد من بایرن در 30 سال اخیر بد نبوده است. خیلی مضحک است که به خاطر خرید چند بازیکن خوشحالی کنید. در واقع خرید بازیکن مکمل کار تیمی است.»

 

مدافع پیشین بایرن در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت:« تنها کمی نگران این حقیقت هستم که متس هوملس حالا قرار است برای دورتموند بازی کند. شخصاً از انتقال هوملس به دورتموند خوشحال نشدم اما پس از اینکه با متس صحبت کردم، صد درصد تصمیم او را درک کردم.»

دیدگاه‌ها