کد خبر : 1622313 | 16 تیر 1398 ساعت 20:50 | 9K بازدید | 0 دیدگاه

سومین خرید رسمی سرخ ها در تابستان؛

کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست

محمدحسین کنعانی زادگان مدافع سال گذشته ماشین سازی به پرسپولیس پیوست.

کنعانی زادگان به پرسپولیس پیوست

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر صحبت های زیادی درباره حضور محمدحسین کنعانی زادگان در تیم هایی چون پرسپولیس، تراکتورسازی و سپاهان مطرح می شد اما کسی از مقصد قطعی او برای لیگ نوزدهم اطلاعی نداشت. کنعانی پس از بازی پرسپولیس و ماشین سازی در هفته بیست و نهم تلویحا تمایل خود به حضور در جمع قرمزهای پایتخت را اعلام کرده بود اما باتوجه به تعدد مدافع در لیست پرسپولیس، خیلی ها حضور او در تیم سرخپوش پایتخت را دور از انتظار می دانستند.

 

اما در نهایت کنعانی زادگان ساعاتی پیش وارد باشگاه پرسپولیس شد و دقایقی قبل نیز به توافق قطعی با ایرج عرب رسید تا بار دیگر پرسپولیسی شود. لحظاتی پیش تصویر انگشت او با استامپ قرمز نیز از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد تا حضور این بازیکن در پرسپولیس رسمی شود.

 

کنعانی زادگان سابقه دو سال حضور در جمع سرخپوشان پایتخت را دارد اما پس از دو فصل نسبتا ناکام در پرسپولیس، او راهی ملوان، استقلال و سپس ماشین سازی شد و توانست با پیراهن تیم ملی نیز چند بازی را انجام دهد.

 

1417787

 

این مدافع ملی پوش حالا باید با ستارگانی چون شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی و حتی محمد انصاری رقابت کند تا به ترکیب اصلی برسد و دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شود.

 

کنعانی در تمرین فردای پرسپولیس احتمالا حضور خواهد داشت و یکی از مسافران اردوی ترکیه نیز خواهد بود.

 

باتوجه به این که لیست پرسپولیس اکنون 19 بازیکن بزرگسال دارد، مدیران این باشگاه باید یک بازیکن را از لیست خارج کنند. البته باتوجه به شرایط و خریدهای بعدی، احتمال خروج نام های بیشتری نیز وجود دارد.

 

قرارداد کنعانی زادگان با پرسپولیس دو ساله خواهد بود.

دیدگاه‌ها