کد خبر : 1622885 | 19 تیر 1398 ساعت 11:42 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

راپینو: نتیجه درگیری توییتری با ترامپ، مثبت بود

مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا، می‌گوید درگیری توییتری‌اش با دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نتایج مثبتی داشته در خدمت هدف او و هم‌تیمی‌هایش بوده است.

راپینو: نتیجه درگیری توییتری با ترامپ، مثبت بود

به گزارش "ورزش سه"، مگان راپینو، کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا، قهرمان جام جهانی زنان، که در طول برگزاری این رقابتها در شبکه اجتماعی توییتر با رئیس جمهور آمریکا، دونالدو ترامپ، درگیری لفظی پیدا کرده بود و چندین توییت انتقادی بین آنها رد و بدل شده بود می‌گوید احساس می‌کند آن درگیری‌ها نتایج مثبتی داشته و عامل ایجاد تغییرات مثبت بوده است.

 

راپینو که بعد از قهرمانی آمریکا در جام جهانی زنان، علاوه بر جام قهرمانی، به عنوان بهترین گلزن و بهترین بازیکن تورنمنت هم انتخاب شد در جریان رقابتها در یک مصاحبه گفته بود او و هم‌‌تیمی‌هایش در صورت قهرمانی به کاخ سفید نخواهند رفت.

 

1418369

 

ترامپ که از حرفهای راپینو عصبانی شده بود او را به بی‌احترامی به پرچم و وطن متهم کرد و گفت بهتر است به جای حرف زدن به فکر پیروزی در میدان باشد.

 

حالا راپینو در گفتگو با شبکه ESPN درباره درگیری توییتری‌اش با دونالد ترامپ گفت:" راستش را بخواهید من این مساله را مثبت می‌بینم. البته وقتی این مسائل شروع شد ابتدا شرایط پرتنشی بوجود آمده بود ولی تیم ملی از من حمایت کامل کرد و من این را به نوعی مثبت می‌دانم چون باعث شد نتیجه‌ مثبتی بدست آید".

 

کاپیتان تیم ملی زنان آمریکا در ادامه گفت:" توییت‌های ترامپ لحن منفی داشت که البته عادت ایشان است ولی ما به این وسیله متوجه شدیم که اهمیت‌مان فراتر از صرف بازی کردن در زمین چمن است. معتقدم همه بازیکنان ما این را می‌فهمند که وقتی وارد زمین می‌شویم چه بار بزرگی بر روی شانه‌هایمان حمل می‌کنیم. باری که به حمل آن افتخار می‌کنیم".

 

راپینو در ادامه گفت:" البته فوتبال یک بازی است و ما می‌خواهیم در آن برنده شویم ولی تاثیری که ما تا کنون در جامعه داشته‌ایم و از این به بعد خواهیم داشت و انگیزه‌ای که تلاش ما به دیگران خواهد داد فراتر از فوتبال است".

 

دیدگاه‌ها