کد خبر : 1622962 | 19 تیر 1398 ساعت 15:39 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

سرمربی لهستان شاید دیر به شیکاگو برسد!

علاقمندان به والیبال در لهستان نگران هستند که ویتال هینن به دیدار این تیم مقابل برزیل نرسد.

سرمربی لهستان شاید دیر به شیکاگو برسد!

به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال بامداد فردا با دیدار تیم‌های برزیل و لهستان در شیکاگو آغاز خواهد شد.

 

ویتال هینن، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان که همراه با بازیکنان این تیم عازم شیکاگو نشده تصمیم دارد تا 4 ساعت قبل از به صدا در آمدن سوت دیدار تیم‌های برزیل و لهستان به سمت شیکاگو پرواز کند! این مربی بلژیکی در لهستان مانده بود تا شرایط ستاره‌هایی همچون کوبیاک، بینیک، نواکوفسکی، لئون، زاتوروسکی و... که خود را برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک آماده می‌کنند زیرنظر بگیرد.

 

طبق برنامه هینن می‌تواند بدون هیچ مشکلی به بازی اول تیمش در فینال لیگ ملت‌ها برسد و روی نیمکت بنشیند، اما برخی‌ها نگران هستند که تاخیر در پرواز موجب شود تا لهستانی‌ها مجبور باشند بدون حضور سرمربی کارشان را در فینال آغاز کنند.

 

اگر ویتال هینن به هر دلیلی نتواند به این بازی برسد یاکوب بدنارک به عنوان سرمربی هدایت عقاب‌ها را برعهده خواهد داشت. برنامه مسابقات مرحله نهایی به شرح زیر است: پنجشنبه 20 تیر ساعت 2 بامداد: برزیل – لهستان ساعت 5 بامداد: آمریکا – فرانسه جمعه 21 تیر ساعت 02.30 بامداد: ایران – لهستان ساعت 05.30 بامداد: روسیه – فرانسه شنبه 22 تیر ساعت 02.30 بامداد: ایران – برزیل ساعت 05.30 بامداد: آمریکا – روسیه دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی صعود و برای کسب عنوان قهرمانی و جایزه یک میلیون دلاری لیگ ملت‌ها مبارزه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها