کد خبر : 1623027 | 19 تیر 1398 ساعت 19:40 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادر میلیتائو:

در رئال مادرید همیشه فشار فراوانی وجود دارد

ادر میلیتائو، مدافع جدید و برزیلی رئال مادرید از انتقال به این تیم رضایت دارد.

در رئال مادرید همیشه فشار فراوانی وجود دارد

به گزارش "ورزش سه"، ادر میلیتائو اولین خرید تابستانی رئال مادرید بود که در اواخر فصل قبل پروسه انتقال او از پورتو به برنابئو نهایی شد و حالا این بازیکن ضمن ابراز خوشحالی از پیوستن به رئال مادرید مدعی شد قصد دارد بهترین عملکرد خود را در این تیم به نمایش بگذارد.

 

1418468

 

ادر میلیتائو گفت: "امروز یک روز خاص برای من است و من سعی می کنم بهترین عملکرد خود را در بهترین باشگاه دنیا به نمایش بگذارم. می توانم در پست های متفاوت به میدان بروم و بازیکنی هستم که با عشق فوتبال بازی می کند.

 

اینکه یک باشگاه بزرگ خواهان تو باشد حس بسیار خوبی است، برای همین وقتی رئال مادرید به من پیشنهاد داد لازم نبود دو بار به آن فکر کنم و تصمیم گرفتم راهی بهترین تیم دنیا شوم. در باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید همیشه فشار فراوانی روی بازیکنان وجود دارد اما من در انتظار یک فصل خوب در این تیم هستم. من هنوز با زین الدین زیدان صحبت نکرده ام اما بسیار برای دیدن وی هیجان زده هستم. کمک خانواده ام تاثیر زیادی داشت تا من در باشگاهی مانند رئال مادرید بازی کنم و باید از فلورنتینو پرز نیز به خاطر اعتماد باشگاه تشکر کنم.

 

پیغام به هواداران؟ بدانید ادر بازیکنی پرتلاش است که به مبارزه کردن علاقه دارد و هر دیدار را آخرین مسابقه ای می داند که در آن به میدان می رود. مشورت با ایکر کاسیاس و په په؟ آنها در مورد فرهنگ حاکم بر باشگاه به من مشورت داده و گفتند به تیمی خواهی رفت که در 5 سال 4 بار فاتح لیگ قهرمانان شده است."

دیدگاه‌ها