کد خبر : 1623391 | 21 تیر 1398 ساعت 21:19 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

استیلی: ۳ لژیونر در اردو نباشند، دعوت نمی‌شوند

مدیر تیم ملی امید عنوان کرد اگر نورافکن، دلفی و صیادمنش به اردوی ژانویه نیایند، دیگر به تیم امید دعوت نمی‌شوند.

استیلی: ۳ لژیونر در اردو نباشند، دعوت نمی‌شوند

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی در پایان دیدار تدارکاتی تیم ملی امید و نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران گفت: امیدوار هستیم بازی‌های بهتری در آینده انجام دهیم؛ حضور آقای ویلموتس انگیزه زیادی به بازیکنان داد و جا دارد از ایشان تشکر کنیم؛ جلسه‌ای که با سرمربیان تیم‌های ملی پایه برگزار کردند، مسابقه دوستانه‌ای که قرار است تیم‌های امید و بزرگسالان داشته باشند و حضورشان در بازی امروز، انگیزه مضاعفی به بازیکنان ما و نفت مسجدسلیمان داد.

 

او درمورد احتمال اضافه شدن بازیکنان تیم ملی امید به تیم بزرگسالان عنوان کرد: ۱۰۰ درصد این احتمال وجود دارد؛ آقای ویلموتس عنوان کردند در بازی‌ها و تمرینات ما حضور پیدا می‌کنند و ما نیز تمریناتمان را در فیفا دی طوری برگزار کردیم که شاید تیم‌های بزرگسالان و امید به طور همزمان در دو زمین کمپ تیم‌های ملی تمرین کنند.

مدیر تیم ملی امید تاکید کرد: قطعا اگر امیدها شایستگی حضور در تیم بزرگسالان را داشته باشند، دعوت می‌شوند؛ همانطور که صیادمنش دعوت شده و در اردوی قبلی تیم ملی نیز حضور داشت؛ یک سری از بازیکنان ما شایستگی این دعوت را دارند ولی تا دی‌ماه باید در اختیار ما باشند و حتی بازیکنانی مثل محبی که به تیم بزرگسالان دعوت می‌شوند، ما نیز می‌توانیم از آنها استفاده کنیم.

 

استیلی پیرامون تکمیل کادر فنی تیم ملی امید گفت: یک مربی اسپانیایی را آقای مجیدی از اول درخواست کرد که به تیم امید بیاید که فکر می‌کنم از اردوی بعدی به جمع ما اضافه شود؛ یک مربی داخلی نیز قرار است به تیم ملی امید بیاید تا کادر فنی تکمیل شود؛ مربی اسپانیایی تمرین دهنده است.

او درباره وضعیت نامشخص لژیونرهایی مثل یونس دلفی برای حضور در تمرینات تیم ملی امید اظهار کرد: بازی‌های انتخابی المپیک را در ژانویه داریم و در فیفا دی نیست؛ دو بازیکن ما(نورافکن و دلفی) در لیگ بلژیک بازی می‌کنند و به همین منظور از آقای ویلموتس درخواست کردیم بخاطر ارتباطاتی که با بلژیک دارند، شرایطی برای حضور این دو بازیکن در تیم امید فراهم کنند.

 

مدیر تیم ملی امید یادآور شد: علاوه بر باشگاه شارلروا، به باشگاه فنرباغچه نیز نامه زدیم و می‌خواهیم با ارتباطاتی که داریم، بازیکنان را دراختیار داشته باشیم؛ نورافکن، دلفی و صیادمنش، سه بازیکن تاثیرگذار ما هستند که حضورشان در تمرینات تیم ملی امید قطعی نشده ولی اگر نتوانیم آنها را در زمان مقرر دراختیار داشته باشیم، دیگر نمی‌توانیم این بازیکنان را دعوت کنیم.

استیلی تصریح کرد: رئیس فدراسیون بلژیک نیز ایرانی است، قطعا به ایران عِرق دارد و امیدوار هستم با حضور دلفی و نورافکن موافقت کنند تا نورافکن و دلفی به جمع ما اضافه شوند.

 

او اضافه کرد: سعی داریم بازیکنانی که باشگاهی ندارند را در کمپ تیم ملی امید نگه داریم تا زیر نظر مربی بدنساز تمرین کنند تا به یک باشگاه بروند؛ اجازه نمی‌دهیم آنها بدون تمرین باشند و نفراتی نیز که در تیم‌های خود بازی نمی‌کنند را رصد خواهیم کرد و مربیان ما ازجمله آقای مجیدی مسابقات را خواهند دید تا بازیکنانی که به اردو می‌آیند، از نظر بدنی آماده باشند؛ مهم‌ترین مسئله‌ای که باید انجام دهیم، آمادگی بدنی بازیکنان امید است.

 

مدیر تیم ملی امید با اشاره به مشکلات کمبود زمین عنوان کرد: خدا را شکر زمین آکادمی هست ولی زمین شماره ۲ کمپ تیم ملی فوق‌العاده است؛ بازی برابر تیم ملی بزرگسالان در ورزشگاه آزادی خواهد بود و امیدوار هستیم در اردوی بعدی از زمین شماره ۲ برای مسابقات خود استفاده کنیم؛ خوشبختانه زمین آکادمی را داریم و اگر اینجا نبود که دیگر هیچ!

دیدگاه‌ها