کد خبر : 1623820 | 23 تیر 1398 ساعت 19:50 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

تراکتور قوی ترین تیم ایران است

دنیزلی: نمی‌توانیم بازیکن ترکیه ای بگیریم

مصطفی دنیزلی یکی از مربیان مطرح ترک، خود را با تیم تراکتور از ایران، در شهر ارزروم برای فصل جدید آماده می کند.

دنیزلی: نمی‌توانیم بازیکن ترکیه ای بگیریم

سرمربی تیم تراکتور در گفتگو با خبرنگار (ِDHA) گفت: تراکتور در این فصل در لیگ ایران برای قهرمانی خواهد جنگید . این تیم تا به حال در لیگ برتر ایران قهرمان نشده است ولی شرایط و پتانسیل قهرمانی را در این فصل دارد. تراکتور در تبریز یک جایگاه باور نکردنی دارد و این تیم از ترکیه هم هواداران زیادی دارد که در شهر با این جایگاه و انتظاراتی که دارند مسئولیت را برای کار سنگین می کند.

 

تراکتور قوی ترین تیم ایران است

 

پیشتر هم برای سه بار پیشنهاد همکاری داشتم ولی کار در ترکیه را ترجیح دادم. از سه پیشنهادی که از ایران داشتم یکی از آنها همین تراکتور بود که تراکتور الان یکی از قوی ترین تیمی های ایران است و شاید هم قوی ترین تیم ایران. تراکتور امسال فصل جدیدی را برای خود آغاز کرده است.

 

هواداران تراکتور قهرمانی می‌خواهند

 

اولین هدف هواداران این تیم قهرمانی در این فصل است . من زمانی که برای اولین بار به ایران رفته بودم آنها در لیگ پائین تر بودند و فرصتی برای قهرمان شدن نداشتند و وقتی برای مسابقه با آنها به تبریز رفتیم به من گفته بودند که هواداران زیادی ندارند ولی زمانی که وارد استادیوم شدم دیدم هواداران تراکتور استادیوم را کاملا پر کرده اند.

 

1419423


تبریز شهر زیبایی است

 

در روز اول که به تبریز رفتم هواداران از من استقبال خوبی داشتند ولی متاسفانه امکان دیدار با هواداران در آن شرایط مهیا نشد. تبریز شهری بسیار زیبا با هوای سرد است. هوای آنجا تقریبا شبیه هوای ارزروم است و الان در اردوی ارزروم هستیم و یک ماه دیگر مسابقات ما آغاز خواهد شد که زمین های مسابقه ما برای این دیدار ها آماده شده است.

 

این شهر انتظارات بزرگی از ما دارد

 

ما چهار بازیکن را از دست داده ایم و دو بازیکن نیز جذب کرده ایم و امیدواریم که بتوانیم چهار بازیکن خارجی به تیم اضافه کنیم و در ترکیب یازده نفره داشته باشیم که امیدوارم یک فوتبال زیبا به نمایش بگذاریم که این پتانسیل در تیم وجود دارد. در تراکتور تیمی متشکل از جوان ها و با تجربه ها را داریم و که می‌توانیم انتظاراتی که در ترکیه از من دارند و انتظارات بزرگی که در تبریز از این تیم دارند را با کار خوب پاسخگو باشیم.

 

اگر شرایط مساعد باشد می‌توانیم از ترکیه بازیکن انتقال دهیم

 

در ایران خیلی ها دوست دارند که از بازیکنان ترکیه در آنجا استفاده کنند ولی قیمت بازیکنان ترکیه خیلی بالاتر از استاندارد های  فوتبال ایران است. ما به دنبال بازیکن آزاد ترکیه ای بودیم ولی پیدا نکردیم و انتخاب برای ما خیلی سخت است. دلیل آن نیز قیمت بالای بازیکنان ترکیه ای برای ترانسفر به خارج از کشور است و اگر شرایط مساعد باشد میتوانیم از بازیکن ترکیه ای به این تیم انتقال دهیم.

 

در تبریز علاقه شدیدی به فوتبال دارند

 

در تبریز علاقه شدیدی به فوتبال دارند و زمانی که یک مسابقه فوتبال برگزار می شود، شهر تعطیل می شود. باور کنید که شهر متوقف می شود و علاقه ای باور نکردنی وجود دارد که هر سال به عنوان مدعی قهرمانی وارد مسابقات می شود و امسال نیز ما به عنوان اولین تیم مدعی قهرمانی به میدان خواهیم رفت و امیدواریم که قهرمان بشویم و سال آینده نیز در لیگ قهرمانان آسیا به میدان برویم.

 

1419424

 

ما می‌توانیم از برند فوتبال ترکیه دفاع کنیم

 

نقل و انتقالات در شرایط برابری نیست و اینگونه نیست که هر باشگاه روزانه بتواند 2 و یا 3 بازیکن را جذب کنند و هر چهار باشگاه قدرتمند میخواهند تیمی را بسازند که از تیم سال قبل خود قوی تر باشد که قوانین چنین اجازه ای را نمی دهد و در چنین شرایطی ما باید تلاش کنیم که از اعتبار فوتبال ترکیه دفاع کنیم.

 

حرف بزنم آقایان ناراحت می شوند

 

حرف های زیادی برای گفتن دارم ولی شاید با برخی حرف ها خیلی از آقایان ناراحت شوند. شاید من به خاطر این حرف ها محکوم شوم ولی این حقیقتی است که وجود دارد. فوتبال ترکیه در پنج سال گذشته سیر نزولی به خود گرفته است که هزینه های زیادی خواهد داشت و البته میتواند این شرایط ادامه دار نباشد ولی از فرصت های از دست رفته دیگر نمی توان استفاده کرد.

دیدگاه‌ها