کد خبر : 1624077 | 24 تیر 1398 ساعت 17:35 | 977 بازدید | 0 دیدگاه

مارسلو: این فصل همه جام‌ها را می‌خواهیم

مارسلو که فصل ضعیفی را با رئال پشت سر گذاشت، بی تاب شروع فصل 20-2019 است و انگیزه بالایی برای جبران دارد.

مارسلو: این فصل همه جام‌ها را می‌خواهیم

به گزارش "ورزش سه"، فصل گذشته برای رئال فصل بسیار ناامیدکننده ای بود. مارسلو نیز مثل اکثر هم تیمی هایش روزهای خوبی را پشت سر نگذاشت و در مقطع حضور سولاری به یک نیمکت نشین ثابت تبدیل شده بود.

ستاره برزیلی به همین دلیل کوپا آمه ریکا را از دست داد ولی حالا انگیزه های زیادی برای جبران دارد و در اردوی رئال در مونترال کانادا یکی از آماده ترین ها نشان داده است. مارسلو امسال یک رقیب جدی به نام فرلاند مندی نیز دارد که به تازگی از لیون به رئال پیوسته است.

 

 

1419688

 

 

این چهاردهمین فصل حضور مارسلو در رئال خواهد بود. او در همین رابطه به تلویزیون رئال گفت:« این چهاردهمین فصل من در رئال است و باید بگویم انگیزه من مثل روز اول است و تغییری نکرده. تمرینات پیش فصل بسیار مهم است و اگر از لحاظ بدنی به خوبی آماده شوید، فصل خوبی در انتظار شما خواهد بود. در بازی های پیش فصل نیز هدف ما تقدیم شادی به هواداران است. برای فصل پیش رو انگیزه های فراوانی دارم و و می خواهم همه جام ها را با رئال ببرم.»

 

جدایی از رئال:« بارها گفته ام که رویای من ادامه کار در بهترین باشگاه دنیاست و هیچ تمایلی برای جدایی ندارم. من از باتجربه های تیم هستم و مثل همیشه دوست دارم به بازیکنان جوان کمک کنم. اگر کسی از من بخواهد، قطعا به او کمک می کنم. البته بازیکنانی مثل راموس، بنزما، واران و ناچو هم هستند که مثل من سال هاست در رئال حضور دارند»

 

 

 

دیدگاه‌ها