کد خبر : 1624211 | 25 تیر 1398 ساعت 10:50 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ ملت‌ها تمام شد، تمرکزم روی جوانان جهان است

یلی: به خاطر یک شکست خودمان را سرزنش نمی‌کنیم

پشت خط زن تیم ملی والیبال بعد از سفر به بحرین گفت: لیگ ملت ها تمام شده و فقط به جوانان جهان فکر می کنم.

یلی: به خاطر یک شکست خودمان را سرزنش نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پوریا یلی که یکی از ۱۴ بازیکن انتخابی ایگور کولاکوویچ در لیگ ملت های ۲۰۱۹ بود و تا چند روز قبل در مرحله نهایی این مسابقات در شیکاگو هم سایر ملی پوشان را همراهی می کرد، بعد از حذف ایران و ناکامی در رسیدن به جمع ۴ تیم به همراه حضرت پور اردوی تیم بزرگسالان را ترک کرد و راهی بحرین و اردوی تیم جوانان قبل از حضور در مسابقات جهانی شد.


پوریا یلی در خصوص وضعیت آمادگی خود در آستانه رقابت های والیبال جوانان جهان گفت: خداراشکر بعد از یک سفر طولانی که از شیکاگو به استانبول و در ادامه به بحرین داشتم شرایط نسبتا خوبی دارم. از بعد از ظهر روز گذشته هم تمریناتم را شروع کردم و امیدوارم هر چه زودتر با تیم هماهنگ شوم.


وی ادامه داد: سطح رقابت‌های جوانان جهان با رقابت های نوجوانان خیلی متفاوت است.حتی می‌توان گفت جوانان جهان با بزرگسالان در یک سطح است. ما قهرمان جوانان آسیا و همین طور قهرمان نوجوانان جهان شده ایم و باید از این قهرمانی ها دفاع کنیم و تلاش می کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا دست خالی به ایران برنگردیم.


پشت خط زن تیم والیبال جوانان در مورد نتایج تیم ملی در لیگ ملت ها و عدم راهیابی تیم به جمع 4 تیم برتر، بیان کرد: ورزش حرفه ای همین است و گاهی اوقات شکست نیز وجود دارد. اگر بخواهیم با هر برد دچار غرور شویم و با هر شکست زمین بخوریم و خودمان را سرزنش کنیم نمی‌توانیم ادامه دهیم. لیگ ملت ها تمام شده و الان تمام تمرکز من جوانان جهان است و امیدوارم با دست پر به ایران برگردیم.


یلی در پایان خاطرنشان کرد: از مردم خواهش می‌کنم ما را دعا کنند تا بتوانیم با کسب نتایج خوب باعث افتخار ایران شویم.

دیدگاه‌ها