کد خبر : 1625005 | 29 تیر 1398 ساعت 11:08 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

حضور احتمالی تیم خوشه طلایی در قم

این احتمال وجود دارد تیم خوشه طلایی بازی های ابتدایی خود در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را در قم برگزار کند.

حضور احتمالی تیم خوشه طلایی در قم

به گزارش "ورزش سه"، این تیم هم اکنون در تهران و در هتل المپیک اردو زده و در زمین شماره دو آزادی تمرین می کند. شاگردان محسن عاشوری روز پنج شنبه در اولین بازی دوستانه در برابر تیم سپیدرود رشت به نتیجه مساوی یک بر یک دست یافتند و قرار است فردا در بازی دوستانه دوم به مصاف تیم بادران بروند.

 

قهرمان فصل گذشته لیگ 2 در صورتی برای میزبانی از تیم های دسته اولی به قم می رود که استادیوم شهید چمران ساوه برای میزبانی از تیم خوشه طلایی در موعد مقرر آماده نشود. سازمان لیگ در بازدید از این استادیوم اشکالات جدی از آن گرفت و مدیران سیاسی و ورزشی شهر ساوه در تلاش برای رفع مشکلات موجود هستند و بازسازی استادیوم نیز هفته هاست که آغاز شده اما با توجه به حجم ایرادات شاید به بازی های ابتدایی تیم خوشه طلایی نرسد.

 

ساوه بیشتر با فوتسال در سال های اخیر مورد بحث بوده و این برای اولین بار است که یک تیم فوتبال از این شهر صنعتی در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور آماده می شود. تیمی که زیر نظر بخش خصوصی اداره می شود و البته تا به اینجای کار به تعهدات خود پایبند بوده است.

دیدگاه‌ها