کد خبر : 1626021 | 02 مرداد 1398 ساعت 23:12 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

استادیوم‌ها برای وزارت است، نه باشگاه‌ها؛

صادقی: پرسپولیس هنوز در بدنسازی است

سرمربی سایپا معتقد است تجهیز ورزشگاه‌ها وظیفه باشگاه‌ها نیست و وزارت ورزش باید این کار را انجام دهد.

صادقی: پرسپولیس هنوز در بدنسازی است

به گزارش "ورزش سه"، ابراهیم صادقی پس از برتری سایپا برابر پرسپولیس و صعود به فینال جام شهدا در جمع خبرنگاران گفت: مدیریت باشگاه پیشنهاد داد بخاطر بزرگداشت شهداء در این جام شرکت کنیم؛ تیم ما بخاطر تغییرات زیاد و جدایی 17 بازیکن تمرینات خود را خیلی زود شروع کرد و تیم جوانی ساختیم تا بتوانیم طی سه سال آینده سایپا تیم بهتر و قوی‌تری داشته باشد.

 

او ادامه داد: می‌دانیم پرسپولیس تمریناتش را دیرتر شروع کرده، نفرات کامل خود را دراختیار نداشت و هنوز در بدنسازی هستند؛ دیدید که خیلی از بازیکنان پرسپولیس در نیمه دوم به میدان رفتند ولی برای نفرات جوان ما بازی برابر تیم‌های بزرگ، خارج از مسابقات لیگ خیلی خوب است.

سرمربی سایپا اضافه کرد: از ابتدا پیشنهاد کردم بازی اول ما برابر پرسپولیس باشد و حتی اگر می‌باختیم هم هیچ اشکالی نداشت؛ چه بهتر که الان ببازید تا سه امتیاز لیگ را از دست ندهید.

 

صادقی درباره عدم حضور بازیکنان اصلی پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس به تازگی از شرایط بدنی خارج شده و وضعیت ایده‌آلی نداشت؛ می‌دانم و به بازیکنانم می‌گویم که این تیم(پرسپولیس) خیلی خیلی قوی‌تر از آن چیزی است که امروز برابر آنها بازی کردیم و در لیگ برتر قطعا کار سختی خواهیم داشت.

او تصریح کرد: بخاطر برتری برابر پرسپولیس به بازیکنانم که با تمام وجود کار کردند، تبریک می‌گویم؛ برای تیم جوانی مثل ما بازی برابر پرسپولیس، ایجاد انگیزه می‌کند.

 

سرمربی سایپا درباره الزام باشگاه‌ها به تجهیز ورزشگاه‌ها گفت: ورزشگاه‌ها را چه کسی باید درست کند؟ استادیوم‌ها که برای باشگاه‌ها نیست؛ 90 درصد و حتی بیشتر ورزشگاه‌ها برای وزارت ورزش است.

دیدگاه‌ها