کد خبر : 1626276 | 04 مرداد 1398 ساعت 16:52 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

اوج گیری طیبی بعد از بازگشت به وطن

نفتی‌ها با ستاره‌های سابق به دنبال خلق معجزه (عکس)

نفت مسجدسلیمان حالا با جذب مربی و بازیکنان با تجربه در فوتبال ایران به دنبال پشت سر گذاشتن فصلی بدون استرس در لیگ نوزدهم است.

به گزارش "ورزش ‌سه"،  نفت مسجدسلیمان سال گذشته پس از صعود به لیگ برتر فصل خوبی را پشت سر نگذاشت. آن‌ها ابتدا عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی انتخاب کردند اما علیرضا مرزبان در ادامه سکان هدایت جنوبی‌ها را در دست گرفت و فیروز کریمی به عنوان سومین مربی پروژه ماندن نفتی‌ها در لیگ را تمام کرد. همین روند باعث شد تا مدیران باشگاه برای لیگ نوزدهم هدفی جز جمع کردن تیمی نسبتا خوب برای حضور در مسابقات و راحت کردن خیال خود و هواداران از ماندگاری بی دغدغه در لیگ نداشته باشند. به همین علت در اولین گام مهدی تارتار، سرمربی موفق پارس جم به عنوان سرمربی انتخاب شد و سپس پروسه یارگیری آغاز شد.

 

محمد طیبی، بازیکن سابق تراکتور و تیم ملی که سابقه قهرمانی با استقلال خوزستان در لیگ برتر را دارد، اولین صید نفت بود و حالا به عنوان کاپیتان و بازیکن فیکس در قلب دفاع به دنبال بازگشت به دوران اوج است. سپس تارتار دست بر روی بازیکنان سابقش یعنی میثم نقی زاده، حامد نورمحمدی و عماد میرجوان گذاشت و این سه بازیکن را همراه با خود به مسجدسلیمان برد. کوروش ملکی و وحید خشتان نیز به عنوان دو سهمیه لیگ برتری آخرین خریدهای نفت بودند تا تیم خوبی برای حضور در لیگ نوزدهم تدارک دیده شود.

 

نفت با تصمیم کادر فنی و مدیریت باشگاه اردوی تدارکاتی پیش فصل خود را در تهران پشت سر گذاشت و مسابقات تدارکاتی زیادی نیز تجربه کرد. از جدال با تیم ملی امید، نساجی، صنعت نفت آبادان و دیگر تیم‎های لیگ برتری که محک خوبی برای شاگردان تارتار محسوب می‌شد. تیمی که برد چندان درخشانی به دست نیاورد اما باختی را هم تجربه نکرد تا اینگونه از سخت کوشی خود پرده بردارد و نشان دهد دیگر زنگ تفریح تیم‌های مدعی لیگ برتر نخواهد بود.

 

1421925

 

1421924

دیدگاه‌ها