کد خبر : 1626434 | 05 مرداد 1398 ساعت 10:24 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

یوویچ به لیست مصدومین رئال اضافه شد

بعد از خروج لوکا یوویچ از دیدار دیشب رئال مادرید مقابل اتلتیکو به دلیل مصدومیت از ناحیه قوزک پای چپ، مصدومیت او رئال را نگران کرده است.

یوویچ به لیست مصدومین رئال اضافه شد

به گزارش "ورزش سه"، لوکا یوویچ، ستاره جدید رئال مادرید که در تابستان جاری به این تیم پیوسته جدیدترین بازیکنی است که به لیست بلندبالای مصدومین رئال اضافه شده و زیدان و کادر فنی رئال را به شدت نگران وضعیت مصدومین پرتعداد این تیم کرده است.

 

1422110

 

یوویچ دیشب در جریان دیدار رئال مادرید و اتلتیکو مادرید که با شکست سنگین 7-3 رئال به پایان رسید در دقیقه 24 بازی با یان اوبلاک دروازه‌بان اتلتیکو برخورد کرد. ستاره صرب رئال بعد از چند دقیقه توقف بازی و رسیدگی به او از سوی تیم پزشکی سرانجام از زمین بیرون رفت و کریم بنزما به جای او به میدان آمد.

 

از تصاویر مخابره شده مشخص بود که یوویچ درد شدیدی را تحمل می‌کند و با توجه به شواهد اولیه به نظر می‌رسد این احتمال وجود دارد که او در چند هفته ابتدایی فصل جدید قادر به بازی برای رئال مادرید نباشد.

 

اضافه شدن یوویچ به فهرست رو به گسترش مصدومین رئال برای زیدان و کادر فنی این تیم خبر ناراحت‌کننده‌ای است.  اوایل ماه جاری براهیم دیاز به دلیل مصدومیت زانو دست کم یک ماه حضور در ترکیب رئال را از دست داد و مارکو آسنسیو هم در بازی مقابل آرسنال رباط صلیبی پاره کرد تا احتمال عدم حضور او در ترکیب رئال در کل فصل آینده وجود داشته باشد.

 

 

 

دیدگاه‌ها