کد خبر : 1626452 | 05 مرداد 1398 ساعت 11:27 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

چه اشکالی داردچند ورزشگاه مثل امام رضا(ع) داشته باشیم؟

رضاییان: ورزشگاه تختی جم دو هفته دیگر آماده است

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی می گوید عملیات نصب صندلی و گیت های ورزشگاه تختی جم این هفته آغاز می شود.

رضاییان: ورزشگاه تختی جم دو هفته دیگر آماده است

به گزارش "ورزش‌سه"، بهرام رضاییان در گفت و گو با برنامه ورزشی رادیو تهران درباره آخرین وضعیت ورزشگاه تختی شهرستان جم برای فصل جدید لیگ برتر عنوان کرد: ما نصب دوربین‌های مدار بسته را کامل کردیم. چمن ورزشگاه نیز آماده است و فقط نصب صندلی‌ها و گیت‌ها مانده که از این هفته شروع می‌شود و پیمانکار هم اعلام کرده طی دو هفته آینده تحویل می‌دهد.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا بودجه رفع نواقص ورزشگاه تختی جم به طور کامل فراهم شده است،‌گفت: بودجه آماده سازی ورزشگاه با بودجه تیم متفاوت است اما از این بابت مشکلی نداریم و تقریبا به طور کامل فراهم شده. ما اگر این کار را انجام ندهیم خودمان متضرر می‌شویم و تلاش می‌کنیم انشاالله ورزشگاه آماده شود تا از هفته اول میزبانی مسابقات را خودمان داشته باشیم.


مدیرعامل پارس جنوبی درباره زمان آماده شدن ورزشگاه جم بیان کرد: امیدواریم این کار تا قبل از شروع لیگ برتر انجام شود. ضرب‌الاجلی به ما دادند که شاید اگر از قبل این کارها شروع می‌شد بهتر بود. ورزشگاه‌هایی مانند ورزشگاه ما،‌ بوشهر و مسجدسلیمان هواداران خاص خودشان را دارند. کار ما در بازه زمانی کم، سخت شد اما چون اجبار شد تلاش کردیم آماده شود. متاسفانه عادت کردیم تا اجبار نباشد کاری انجام ندهیم.


رضائیان صحبت های خود را اینطور به پایان برد: چه اشکالی دارد ایران اسلامی بزرگ چندین ورزشگاه مثل ورزشگاه امام رضا (ع) داشته باشد؟ لیاقت این کشور، این جوانان و این فوتبال این است که چندین ورزشگاه خوب و مجهز داشته باشد تا تماشاگر جای خودش و جایگاه خودش را بداند. به ورزشگاه برود، تیمش را تشویق کند و پس از مسابقه هم به خانه برگردد. البته در کنار این امیدواریم فرهنگ سازی لازم نیز انجام شود تا همه فقط به فوتبال بپردازند و درگیر حاشیه‌ها نشوند تا اتفاقاتی مانند اتفاقات فصل گذشته نیفتند.

دیدگاه‌ها