کد خبر : 1626834 | 07 مرداد 1398 ساعت 11:29 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

شانگهای چین در انتظار درخشش ۳ خواهر ایرانی

امپراطوری خواهران منصوریان؛ ۳ طلای جهان برای ماست!

خواهران منصوریان بعد از پیروزی در انتخابی حالا به فکر قهرمانی در جهان در کنار یکدیگر هستند.

امپراطوری خواهران منصوریان؛ ۳ طلای جهان برای ماست!

به گزارش "ورزش سه"، شهربانو، الهه و سهیلا؛ ۳ خواهری که در سال های اخیر با درخشش خود در میادین آسیایی و جهانی توجه همه را به خود جلب کرده‌اند. خواهران منصوریان که شب گذشته در ضیافت با رییس هلال احمر و اعضای کمپین "ورزش‌سه" برای کمک به سیل زدگان حاضر بودند، وعده دادند امسال در صورت اعزام به مسابقات جهانی بتوانند ۳ مدال خوشرنگ برای ووشوی ایران به دست بیاورند.


این ۳ خواهر اخیرا در انتخابی تیم ملی ووشو هم شرکت کردند و توانستند با پیروزی برابر حریفان مجوز حضور در تیم ملی را برای سال ۲۰۱۹ نیز کسب کنند. البته با توجه به تعداد اوزان و محدودیت سهمیه برای تیم زنان مشخص نیست چه کسانی راهی مسابقات جهانی می شوند.


فقط ۳ نفر از تیم زنان می توانند تا چند ماه دیگر در شانگهای چین برای مدال جهانی تلاش کنند و این امکان وجود دارد که این ۳ نفر خواهران منصوریان باشند.

 


وقتی در حاشیه مراسم شب گذشته از خواهران منصوریان درباره اینکه احتمال حضور همزمان هر ۳ نفر در مسابقات جهانی چقدر است، پرسیدیم؛ ابتدا سهیلا منصوریان به "ورزش سه" پاسخ داد و گفت: «مسابقات انتخابی هفته قبل بود و خدا را شکر هر ۳ خواهر توانستیم پیراهن تیم ملی را بپوشیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بتوانیم به مسابقات جهانی شانگهای اعزام شویم و بهترین نتیجه را بگیریم.»


همچنین الهه منصوریان هم در این باره گفت: امسال در مسابقات جهانی سهمیه ایران ۳ وزن است. من در ۵۶ کیلوگرم، شهربانو در ۶۲ کیلوگرم و سهیلا هم در سنگین وزن حضور داریم. این بستگی به نظر کادرفنی دارد که ما بتوانیم هر ۳ نفر همزمان اعزام شویم. امیدوارم که این اتفاق بیفتد.»


در صورتی که هر ۳ خواهر با هم به مسابقات جهانی اعزام شوند و روی سکوی نخست بروند، شاید یک اتفاق تاریخی در طول تاریخ ورزش ایران و حتی جهان رخ دهد که ۳ عضو یک خانواده همزمان در یک دوره رقابت های جهانی به مدال طلا برسند.

 

 

دیدگاه‌ها