کد خبر : 1626909 | 07 مرداد 1398 ساعت 16:51 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

در همکاری مشترک هلال احمر و ورزش سه؛

5 تن از ورزشکاران زن حاضر در مراسم تقدیر (عکس)

شب گذشته مراسم تقدیر از جامعه ورزشی کشور که برای کمک به سیل دیدگان نوروز 98 پیشقدم شده بودند، با همکاری ورزش سه در ساختمان اصلی سازمان هلال احمر برگزار شد.

به گزارش "ورزش سه"، سال 1398 در حالی آغاز شد که اخبار جاری شدن سیل در برخی از استان های کشور، کام مردم را تلخ کرد و عده ای هم جان خود را در این حوادث از دست دادند.


جامعه ورزشی کشور یکی از اقشار جامعه ایران بود که خیلی زود پای کار آمد؛ از سردار آزمون ستاره زنیت روسیه تا عزت پورقاز که خیلی زود خود را به استان گلستان رساندند تا چهره های دیگر که در توان خود به کمک مردم آسیب دیده شتافتند.


خواهران منصوریان شب گذشته از چهره های شناخته شده حاضر در مراسم تقدیر از ورزشکاران بودند که مدیر روابط عمومی سازمان هلال احمر کشور هم پس از ورود آنها به اتاق کنفرانس، پس از چند دقیقه به حادثه تلخ هواپیمای تهران-یاسوج اشاره کرد و اینکه خواهران منصوریان بلافاصله برای کمک به مناطق صعب العبور رفتند.


الناز کمپانی دیگر ورزشکار حاضر در این مراسم بود که یکی از دختران دو و میدانی کار ایران است و رکوردهای زیادی به نام او ثبت شده است.


در نهایت دیگر ورزشکار بانویی که در تصویر مشاهده می کنید، فروغ عباسی است. او در مسابقات المپیک زمستانی سال 2018 هم حضور پیدا کرد و به واسطه اینکه متولدِ شیراز، یکی از شهرهای آسیب دیده در سیل چند ماه اخیر است، نگاه ویژه و خاصی به برگزاری این مراسم و کمکی که می تواند داشت.

 

1422630

 

1422631

عکس ها: رضا احمدوند

دیدگاه‌ها