کد خبر : 1626951 | 07 مرداد 1398 ساعت 20:48 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

ششمین دیدار تدارکاتی به سرخ‌های مازنی

نساجی، آبی‌پوشان را در تهران شکست داد

تیم نساجی مازندران در دیدار تدارکاتی خود برابر گل گهر سیرجان با یک گل به برتری رسید.

نساجی، آبی‌پوشان را در تهران شکست داد

به گزارش "ورزش ‌سه"، عصر امروز نساجی مازندران در ششمین بازی تدارکاتی خود در ورزشگاه کارگران برابر گل گهر سیرجان قرار گرفت که این دیدار تا پایان 90 دقیقه با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان مهاجری پایان یافت.


نساجی که تقریبا با تمام تیم‌های جنوبی لیگ برتر بازی کرده است پیش از این برابر نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نیز قرار گرفت و در آن دو مسابقه موفق به کسب پیروزی نشد. حالا آن ها با تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر گل گهر نیز جدال داشتند و باید دید در ادامه چه برنامه‌ای خواهند داشت.

 

1422680

 

1422681


شاگردان رضا مهاجری نیمه اول این دیدار را هجومی آغاز کردند که شوت سرکش رضا دهقانی با بدشانسی به تیر دروازه برخورد کرد و آن‌ها به مانند بازی قبل نتوانستند به گلی زودهنگام دست پیدا کنند. نیمه دوم هم بیشتر در میانه میدان پیگیری شد و دو تیم نتوانستند فرصت زیادی بر روی دروازه یکدیگر خلق کنند با این حال علی شجاعی در اواسط نیمه دوم از پاس عالی رحمان جعفری نهایت استفاده را برد و دروازه فراهانی را باز کرد.

 

1422682

 

1422684


تا به اینجا به علت آماده نبودن ورزشگاه‌ها برای میزبانی در لیگ نوزدهم برنامه مسابقات از سوی سازمان لیگ اعلام نشده و به همین دلیل کادر فنی این دو تیم قصد دارند اردوی تدارکاتی خود در تهران را ادامه دهند و مسابقات دوستانه بیشتری برای آماده نگه داشتن بازیکنان انجام دهند.

 

دیدگاه‌ها