کد خبر : 1627231 | 09 مرداد 1398 ساعت 13:35 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی؛ تحقیق و پژوهش و عشق به مستطیل سبز

مربی با تجربه و مطرح فوتبال ایران در روزهایی که بیشتر زمانش را صرف کارهای تحقیق و پژوهش فوتبال می کند هنوز هم دوست دارد که کنار مستطیل سبز باشد.

جلالی؛ تحقیق و پژوهش و عشق به مستطیل سبز

به گزارش" ورزش سه" مجید جلالی مردی است که بیش از چهل سال است که در این فوتبال حضور دارد، از زمین های خاکی فوتبال دهه پنجاه و شاهین و وحدت در دهه شصت تا حضورش روی نیمکت پاس و کسب قهرمانی لیگ برتر در 48 سالگی تا امروز او یکی از عناصر اصلی فوتبال ایران بوده است. جلالی در تمام این سال ها سبک کاری خودش را با همان شخصیت آرام و منطقی اش پیش برده است و در هجده دوره لیگ برتر یکی از حاضران همیشگی بوده است.


او البته آخرین بار فصل گذشته و با نساجی در لیگ برتر حضور داشت و نتایج خوبی هم با این تیم گرفت هرچند نیم فصل اولش در پیکان بر خلاف دو سال قبلی اش در این تیم روزهای خیلی خوبی برایش نبودند. در نساجی و در حالی که تیم را در آستانه آغاز نیم فصل دوم و با شرایط ویژه ای تحویل گرفت با 4 برد و 8 تساوی و سه باخت در رده دهم جدول و بالاتر از پیکان قرار داد.


جلالی در پیکان و در نیم فصل اول شرایط خوبی را سپری نکرد، فصل خوب برای او شروع شد اما شش بازی پایانی نیم فصل اول را با شکست پشت سر گذاشت. اما نباید فراموش کرد که جلالی پیکان را که در سال های قبل تیمی بود که یک سال در میان در لیگ برتر و لیگ یک بود و با وجود هزینه های زیاد به لیگ دسته پایین تر سقوط می کرد در دو سال پیاپی در رتبه ششم جدول نگه داشت و در لیگ هفدهم حتی می توانست این تیم را تا نزدیکی های کسب سهمیه ببرد.


او اما در روزهایی که تیم ها و مربیانشان در تدارک و برنامه ریزی برای فصل جدید هستند بیشتر تمرکزش را روی کارهای آموزشی و تحقیقی گذاشته است. شاید بتوان گفت که مجید جلالی یکی از اولین مربیان ایرانی است که با دفتر و قلم روی نیمکت نشست و سعی کرد که نگاه علمی و برگرفته از تحقیق و پژوهش را وارد فوتبال ایران کند.

دیدگاه‌ها