کد خبر : 1627261 | 09 مرداد 1398 ساعت 15:33 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

بی توجهی عجیب زیدان به آینده خامس در رئال

در حالی که آاس ادعا کرده بود باشگاه رئال به خامس اعلام کرده فصل بعد در این تیم خواهد ماند؛ ولی زیدان بازهم حاضر نشد آینده ستاره کلمبیایی را تضمین کند.

بی توجهی عجیب زیدان به آینده خامس در رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید روز گذشته در آئودی کاپ با یک گل بازی را به تاتنهام باخت تا روند نتایج ضعیفش در بازی های پیش فصل ادامه دار باشد. زین الدین زیدان در نشست خبری این بازی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

 

 

Video thumbnail

 

 

سرمربی فرانسوی در مورد شکست از تاتنهام و احتمال خریدهای جدید گفت:« نسبت به بازی های قبلی بهتر ظاهر شدیم و هر روز باید تلاش کنیم تا بهتر شویم. از شکست راضی نیستم ولی می دانم که یک تیم فوق العاده در اختیار دارم و با شروع بازی های رسمی، نتایج ما بهتر و بهتر خواهد شد. در مورد خریدهای جدید هم باید بگویم تا روز آخر نقل و انتقالات هر اتفاقی ممکن است رخ دهد ولی من فعلا تمرکزم روی بازیکنانی است که در اختیار دارم.»

 

زیدان در مورد آینده خامس گفت:« او پس از دو سال بازی برای بایرن به رئال برگشته و به تازگی تمریناتش را شروع کرده است اما نمی دانم فصل بعد در رئال خواهد ماند یا خیر. الان وقت فکر کردن به این موضوع را ندارم. من اینجا هستم و تمرکزم روی بازی هاست و نه چیز دیگر.»

 

پیغام برای هواداران:« هواداران نباید نگران باشند. من همیشه مثبت فکر می کنم و می دانم که پس از یک فصل بد، شرایط دشوار است ولی گفتم که یک تیم فوق العاده در اختیار دارم و نیاز به یک پیروزی داریم تا روی نوار موفقیت قرار بگیریم.»

 

 

 

 

دیدگاه‌ها