کد خبر : 1627338 | 09 مرداد 1398 ساعت 23:35 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی لیورپول مقابل لیون در بازگشت ستاره ها

لیورپول در آخرین دیدار دوستانه اش پیش از کامیونیتی شیلد، مقابل لیون با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.

پیروزی لیورپول مقابل لیون در بازگشت ستاره ها

به گزارش "ورزش سه"، قرمزها که فصل گذشته در لیگ برتر به عنوان نایب قهرمانی رسیدند، چند روز دیگر در دیدار کامیونیتی شیلد که حکم سوپرکاپ فوتبال انگلیس را دارد، مقابل منچسترسیتی قرار خواهند گرفت. اما پیش از آن دیدار، آنها توانستند لیون را در شبی که محمد صلاح، روبرتو فیرمینو و آلیسون برای اولین بار بعد از تعطیلات تابستانی در ترکیب شان قرار گرفتند، شکست بدهند.

این سه بازیکن که در رقابت های جام ملت های آفریقا و کوپا آمه‌ریکا حضور داشتند، بیش از سایر بازیکنان در تعطیلات تابستانی حضور داشتند اما در بازگشت توانستند یک پیروزی روحیه بخش را برای قرمزها رقم بزنند.

البته در این دیدار، این لیون بود که در دقیقه 4 پیش افتاد. روی اشتباه آلیسون در مهار یک ارسال ساده بود که لیون صاحب یک ضربه پنالتی شد و ممفیس دیپای برخلاف جهت حرکت دروازه بان لیورپول، گل اول بازی را به ثمر رساند.

 

1423162

 

اما این نتیجه چندان پایدار نبود و قرمزها در دقیقه 17 به گل تساوی رسیدند. روی تعلل مدافعان لیون بود که روبرتو فیرمینو درون محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق، کار را تمام کرد.

تنها 4 دقیقه بعد، لیورپول به گل دوم رسید. روی یک ارسال از سمت راست بود که مدافع لیون به اشتباه دروازه خودی را باز کرد و لیورپول پیش افتاد.

نیمه اول با همین نتیجه 2-1 به پایان رسید اما در ابتدای نیمه دوم، لیورپول توانست به گل سوم دست پیدا کند. هری ویلسون که پشت محوطه جریمه لیون صاحب توپ شده بود، با یک شوت دیدنی و غیرقابل مهار، توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد.

 

1423161

 

در ادامه هر دو تیم تعویض های زیادی داشتند اما این تغییرات تاثیری روی نتیجه نداشت و لیورپول با همان نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها