کد خبر : 1627491 | 11 مرداد 1398 ساعت 11:05 | 1.6K بازدید | 0 دیدگاه

پدر پدیده جوان فوتبال ایتالیا:

جلوی یونایتدی شدن مویس کین را گرفتم

پدر مویس کین، ستاره 19ساله یوونتوس که در آستانه انتقال به اورتون قرار دارد می‌گوید پسرش پیش از پیوستن به یووه تا یک قدمی یونایتدی شدن پیش رفته بوده.

جلوی یونایتدی شدن مویس کین را گرفتم

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه این روزها مویس کین، ستاره 19ساله یوونتوس به یکی از سوژه‌های جذاب نقل و انتقالاتی تبدیل شده و بر اساس آخرین اخبار منتشر شده او در آستانه جدایی از یووه و پیوستن به اورتون قرار دارد، پدر او می‌گوید چند سال پیش، قبل از پیوستن مویس کین به یوونتوس، او تا یک قدمی امضای قرارداد با منچستریونایتد پیش رفته بوده ولی پدرش مانع از این انتقال شده است.

 

1422431

 

گل در روزهای اخیر فاش کرد که مویس کین به زودی با قراردادی 32 میلیون یورویی به باشگاه لیگ برتری اورتون خواهد پیوست. رسانه‌ها گمان می‌کردند این اولین ابراز تمایل یک باشگاه انگلیسی به پدیده جوان ایتالیایی بوده اما پدر مویس کین نظر دیگری دارد.

 

بیورو کین، پدر مویس کین می‌گوید شخصاً مانع از پیوستن او به منچستریونایتد شده است. او در این باره گفت:" مادر مویس می‌خواست او را به منچستر بفرستد تا برای یونایتد بازی کند ولی من نگذاشتم این اتفاق بیفتد. به آن انتقال نه گفتم چون می‌خواستم در یوونتوس بماند و بیشتر یاد بگیرد. مویس آن زمان هنوز به اندازه کافی پخته نشده بود".

 

پدر پدیده جوان ایتالیایی در ادامه گفت:" فرستادن یک پسر جوان چهارده، پانزده ساله به خارج از کشور به نظرم کار درستی نبود".

 

 

دیدگاه‌ها