کد خبر : 1627519 | 11 مرداد 1398 ساعت 14:30 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

مهاجمی جوان و روی فرم

روستایی، ستاره این روزهای پرسپولیسِ کالدرون (عکس)

مهاجم تیم ملی امید ایران این روزها ستاره‌ نیمکت پرسپولیس محسوب می‌شود و تعویض طلایی کالدرون است.

به گزارش "ورزش سه" بعد از ظهر روز گذشته پرسپولیس  در دیداری تدارکاتی توانست نفت مسجد سلیمان را با دو گل شکست دهد و به دومین پیروزی پیاپی خود بعد از شکست پیکان نیز برسد.


گابریل کالدرون که در این دیدار به اکثر بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود با ترکیبی از شاگردان جوان و باتجربه‌اش پا به میدان گذاشت. امیر روستایی یکی از بازیکنانی بود که با نظر سرمربی آرژانتین از ابتدا در ترکیب پرسپولیس قرار گرفت و درخشش بسیار خوبی از خود نشان داد.


او در صحنه گل اول پرسپولیس با یک حرکت تکنیکی از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و توانست گل خوبی را از زاویه بسته وارد دروازه کوروش ملکی کند. اما مهاجم تیم ملی امید ایران در نیمه دوم هم  تاثیر مثبتی در ثبت گل دوم سرخ‌ها داشت. او با ارسال پاس عالی به محوطه جریمه دیگر بازیکن جوان پرسپولیس یعنی عبدی را صاحب موقعیت کرد و این بازیکن توپ را به طاق دروازه نفت فرستاد.


 روستایی در اولین بازی خود برای پرسپولیس که مقابل نیروی زمینی بود گل چهارم تیمش را به ثمر رساند و حالا در دومین بازی خود با یک گل و یک پاس گل خود را به خوبی به کالدرون نشان داده است و شاید سورپرایز این مربی در ترکیب این فصل پرسپولیس باشد.

 

1423391

 

1423411

روستایی با نفوذ به محوطه جریمه و گذر از دو مدافع نفت به زیبایی از زاویه بسته دروازه ملکی را برای بار اول گشود.

دیدگاه‌ها