کد خبر : 1627565 | 11 مرداد 1398 ساعت 17:11 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

نریمان‌جهان: اختلاف با استقلال را تا لیگ کم می‌کنیم

مهاجم ماشین‌سازی معتقد است تا شروع لیگ برتر می‌توانند فاصله فنی نسبت به تیم‌های مدعی را کمتر کنند.

نریمان‌جهان: اختلاف با استقلال را تا لیگ کم می‌کنیم

 

به گزارش "ورزش سه"، سامان نریمان‌جهان بعد از یک فصل حضور در پیکان، مجددا به تبریز و ماشین‌سازی بازگشته و امیدوار است با حضور دوباره در این تیم و کار کردن زیر نظر رسول خطیبی، به بازیکن محبوب گذشته هواداران تبریزی بازگردد.

 

* بازی با استقلال برای ما مثبت بود

اینکه در دیدارهای تدارکاتی چه نتیجه‌ای رقم بخورد، مهم نیست؛ مسئله اصلی این است که به نتایج و اهداف تیمی در این مسابقه دست پیدا کردیم؛ من فکر می‌کنم کادر فنی به خواسته‌های خود در شناخت نفرات رسیده است و می‌توان گفت بازی با استقلال برای ما مثبت بود.

 

* استقلال تیم خوبی بسته است

استقلال تیم خوبی بسته است، ستاره‌های قابلی دارد و در این فصل با هزینه‌هایی که کرده‌اند نشان می‌دهند که می‌خواهند مدعی باشند؛ تیم خوبی هم دارند و مقابل ما خیلی آماده نشان دادند؛ ما به تازگی از بدنسازی خارج شدیم و بدن‌ها کمی سنگین است ولی آنها آماده‌تر بودند و توانستند به خوبی خود را نشان دهند، اما قطعا با آغاز لیگ این اختلاف زیاد نسبت به آنها را شاهد نخواهیم بود.

 

* دلم برای سامان تنگ شده است

من روزهای خوبی را در همین ماشین‌سازی داشتم، از این تیم به گسترش فولاد رفتم و به دنبال آن راهی تیم اول مردم آذربایجان، یعنی تراکتور شدم؛ من سامانِ مردم آذربایجان بودم و الان واقعا دلم برای آن روزها و سامانِ آن روزها تنگ شده است.

 

* زنوزی فوتبال آذربایجان را از بیراهه نجات داد

متاسفانه در مقاطعی فوتبال آذربایجان به بیراهه رفت و الان خوشحال هستم که با سرمایه‌گذاری‌های مهندس زنوزی فوتبال پاک بار دیگر به فوتبال آذربایجان بازگشته است و همانطور که گسترش فولاد در گذشته نماد برتر خصوصی‌سازی در کشور بود، الان تراکتور نیز در این مسیر قرار گرفته است؛ ماشین سازی نیز به نوعی همان گسترش فولادی است که برای خود، برند خصوصی‌سازی بوده و قطعا روزهای خوشی برای فوتبال آذربایجان تداعی می‌کند.

 

* ماشین سکوی پرتابم است

من فوتبال حرفه‌ای از همین ماشین‌سازی و زیر نظر آقای خطیبی آغاز کردم؛ با آقای خطیبی در تیم‌های گسترش و تراکتور درخشیدم و موفقیت‌های خوبی را کسب کردم؛ قطعا در این فصل نیز با کمک آقای خطیبی، ماشین سازی برایم سکوی پرتاب و بازگشت به روزهای اوج خواهد بود.

 

مصاحبه از: حیران حیدری

دیدگاه‌ها