کد خبر : 1627792 | 12 مرداد 1398 ساعت 18:38 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان قاسم از فرودگاه دبی در اندیشه فتح زعبیل

کاروان ذوبی ها دقایقی پیش به دبی رسید. شهری که آنها باید دو روز دیگر در آن به میدان بروند و یکی از بازی های مهم خود در لیگ قهرمانان آسیا را برگزار کنند.

به گزارش "ورزش سه"، پر بیراه نیست اگر بگوییم قاسم حدادی فر قطعا مهم ترین بازیکن حاضر در اردوی ذوبی هاست. کاپیتان قاسم که سال هاست با پیراهن ذوب آهن در فوتبال ایران به میدان می رود و با این تیم به افتخارات زیادی نیز رسید، دقایقی پیش به همراه بازیکنان و سایر عوامل تیم ذوب آهن به فرودگاه دبی رسیدند. شهری که آنها باید تا دو روز دیگر در آن و در یکی از حساس ترین بازی های خود به میدان بروند.

 

حدادی فر که یکی از بازیکنان اصلی ذوبی ها نیز محسوب می شود به خوبی می داند که باید در چه دیدار حساسی به میدان برود. او سال ها پیش و زمانی که این تیم منصور ابراهیم زاده را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می دید موفق شد تا بازی پایانی لیگ قهرمانان آسیا نیز پیش بروند. حالا او که مسئولیت سنگینی برای خود در زمین بازی برابر الاتحاد می بیند از همین حالا به فکر پیاده کردن وظایفی است که علیرضا منصوریان و کادرفنی ذوبی ها بر دوش او خواهند گذاشت.

 

1423666

 

هر آنچه که هست او یکی از مهمترین مهره های اصلی حاضر در ورزشگاه زعبیل است که باید نقشی استراتژیک را ایفا کند و به نوعی عصای دست علیرضا منصوریان خواهد بود، بازیکنی که اینچنین مصمم روی صندلی های سالن ترانزیت فرودگاه دبی نشسته تا در روزهای پیش رو در ورزشگاه زعبیل بتواند بهترین مدیریت را در زمین بازی پیاده کند.

دیدگاه‌ها