کد خبر : 1627950 | 13 مرداد 1398 ساعت 13:32 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

احتمال پیوستن فالکائو به لالیگا یا لیگ ترکیه

رادامل فالکائو، ستاره کلمبیایی موناکو در تابستان جاری پیشنهادهای باشگاه‌های دیگر را بررسی خواهد کرد و قصد جدا شدن از باشگاه فرانسوی را دارد.

احتمال پیوستن فالکائو به لالیگا یا لیگ ترکیه

به گزارش "ورزش سه"، رادامل فالکائو، ستاره کلمبیایی موناکو تایید کرد که در حال بررسی پیشنهادهای چند باشگاه است و قصد دارد موناکو را در تابستان سال جاری ترک کند. موناکو چندی پیش از تمدید قرارداد فالکائو خودداری کرده بود.

 

1423850

 

مهاجم کلمبیایی موناکو تا پایان قراردادش با موناکو یک سال دیگر فرصت دارد ولی او قصد دارد با جدایی از این باشگاه فرانسوی در تابستان سال جاری، خیال خود را از آینده‌اش راحت کند. فالکائو فصل گذشته در لیگ1 فرانسه پانزده گل برای موناکو به ثمر رساند و در جدول گلزنان این لیگ در رتبه پنجم ایستاد.

 

فالکائو در این باره گفت:" واقعیت این است که من هنوز یک سال با موناکو قرارداد دارم ولی باشگاه از تمدید قرارداد من امتناع کرد. در این شرایط من هم باید به  آینده‌ام و به خانواده‌ام فکر کنم".

 

مهاجم کلمبیایی در ادامه گفت:" من در حال بررسی پیشنهادهایی هستم که در حال حاضر دارم. پیشنهادهایی که برای آینده فوتبالی‌ام فرصت‌های خوبی هستند. من مجبورم در این شرایط به فکر خانواده‌ام باشم".

 

از جمله باشگاه‌هایی که در فرانسه از آنها به عنوان مقصدهای بعدی فالکائو یاد شده می‌توان به گالاتاسارای و والنسیا اشاره کرد.

 

دیدگاه‌ها