کد خبر : 1628090 | 14 مرداد 1398 ساعت 09:15 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

بارسا در میانه میدان سبک می شود؟

ترافیک در خط میانی؛ مشکل جدید والورده

ارنستو والورده سرمربی بارسلونا بعد از پیروزی 2-1 تیمش مقابل آرسنال گفت بارسا در خط میانی با ترافیک بازیکن مواجه است.

ترافیک در خط میانی؛ مشکل جدید والورده

به گزارش "ورزش سه"، ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا بعد از آنکه تیمش دیروز در جام خوان گامپر موفق شد آرسنال را 2-1 شکست داده و فاتح این جام شود به ترافیک بازیکن در خط میانی بارسا اشاره کرد و به صورت تلویحی اشاره کرد که ممکن است بعضی از بازیکنان خط میانی بارسا از این تیم جدا شوند.

 

1424055

 

بارسا برای تقویت خط میانی‌اش فرانکی دی‌یونگ را خریداری کرده که انتظار می‌رود در فصل آتی به ستاره خط میانی این تیم تبدیل شود و از ریکی پویگ هم به عنوان ستاره دیگری که در فصل آینده نقش مهم‌تری در خط میانی بارسا بازی خواهد کرد یاد می‌شود.

 

والورده بعد از پیروزی دیروز تیمش مقابل آرسنال گفت:" ما در خط میانی بازیکنان زیادی داریم. باید منتظر بمانیم و ببینیم چه پیش می‌آید. من نمی‌دانم در ادامه بازیکنی فروخته خواهد شد یا بازیکنان جدیدی جذب خواهد شد".

 

والورده در ادامه صحبت‌هایش در پاسخ به سوال خبرنگاری که از آینده آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی خط میانی بارسا پرسیده بود گفت:" امسال شاهد رقابت بیشتری در ترکیب بارسا خواهیم بود و در این تردیدی وجود ندارد".

 

در حال حاضر در فهرست بازیکنان بارسلونا این بازیکنها به عنوان هافبک حضور دارند: ایوان راکیتیچ، سرخیو بوسکتس، کوتینیو، آرتور، دمبله، رافینیا، آلنیا، سرخیو روبرتو، فرانکی دی یونگ و آرتورو ویدال.

 

از میان بازیکنان خط میانی بارسا که به آنها اشاره شد چند نفر با شبک و شبهه‌هایی در مورد ادامه کار خود در این تیم روبرو هستند و به خصوص در فصل جاری نقل و انتقالات تابستانی شایعاتی درباره جدایی‌شان از بارسا مطرح شده است.

 

1403442

 

از جمله این بازیکنان باید به راکیتیچ، کوتینیو، دمبله و آرتورو ویدال اشاره کرد. با توجه به اخبار هفته‌های اخیر می‌توان گفت شانس راکیتیچ و کوتینیو برای جدایی از بارسلونا بیشتر از سایرین است. اخیرا حتی ادعا شده بود که بارسلونا در تلاش برای جذب نیمار از پاری سن ژرمن به این تیم پیشنهاد داده که در ازای واگذاری نیمار به بارسا، راکیتیچ و کوتینیو را به تیم فرانسوی واگذار کرده و 40 میلیون یورو هم نقداً پرداخت کند. پیشنهادی که از سوی پاری سن ژرمن قاطعانه رد شده بود.

 

1408564

 

مهمترین عاملی که راکیتیچ را برای بارسا به مهره‌ای ناخواسته تبدیل می‌کند حضور فرانکی دی‌یونگ در ترکیب این تیم است. دی یونگ در پست راکیتیچ بازی می‌کند و بعید به نظر می‌رسد که ستاره کروات در صورت ماندن در ترکیب بارسا فصل آینده شانس زیادی برای بازی کردن داشته باشد.

 

1417030

 

کوتینیو نیز بعد از آنکه در فصل گذشته به هیچ وجه نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت را در بارسا برآورده کند با هواداران این تیم به مشکل برخورد و خود او هم تمایل دارد فوتبالش را در تیمی به جز بارسا و ترجیحاً در لیگ برتر انگلیس دنبال کند. باید دید آیا والورده می‌تواند نظر خود را به مدیران بارسا بقبولاند و از ترافیکی که به قول او در خط میانی تیمش وجود دارد بکاهد؟

 

 

دیدگاه‌ها