کد خبر : 1628105 | 14 مرداد 1398 ساعت 10:30 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌یونگ: لیاقت جایزه بهترین بازیکن میدان را نداشتم

فرانکی دی‌یونگ بعد از آنکه به عنوان بهترین بازیکن دیدار بارسلونا- آرسنال در جام خوان گمپر انتخاب شد گفت استحقاق این جایزه را ندارد.

دی‌یونگ: لیاقت جایزه بهترین بازیکن میدان را نداشتم

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیروز در جام خوان گمپر به مصاف آرسنال رفت و موفق شد با پیروزی 2-1 مقابل توپچی‌ها این جام را به خود اختصاص دهد. در پایان این دیدار فرانک دی‌یونگ، ستاره هلندی جدید بارسا که اخیرا از آژاکس به نوکمپ منتقل شده عنوان بهترین بازیکن میدان را به خود اختصاص داد.

 

1424067

 

فرانکی دی‌یونگ بعد از آنکه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد در کمال تعجب حاضرین در ورزشگاه گفت که خود را مستحق این جایزه نمی‌داند. دی‌یونگ زمانی که جایزه خود را دریافت کرد گفت:" واقعیت این است که انتظار نداشتم جایزه بهترین بازیکن میدان به من تعلق بگیرد. چون معتقدم دوستان دیگرم امروز بهتر از من کار کردند. البته گرفتن جایزه همیشه اتفاق خوبی است هر چند من این بار استحقاق این جایزه را نداشتم".

 

دی‌یونگ در نیمه اول مسابقه بیشتر در نقش محور بارسا در فاز دفاعی بازی کرد تا نشان دهد در این پست هم می‌تواند بازیکن قابلی باشد. دی‌یونگ در بخش مهمی از بازی نقش رهبر ارکستر بارسلونا را به عهده داشت و نشان داد که ارنستو والورده در فصل آینده می‌تواند روی او حساب باز کند.

 

دیدگاه‌ها