کد خبر : 1628120 | 14 مرداد 1398 ساعت 10:55 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

تشویق پرشور گریزمان از سوی هواداران بارسلونا

آنتوان گریزمان، ستاره جدید بارسلونا در بدو ورود به میدان در بازی بارسلونا- آرسنال در جام خوان گامپر با تشویق شدید هواداران بارسلونا روبرو شد.

تشویق پرشور گریزمان از سوی هواداران بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بعد از انتقال جنجالی آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی به بارسلونا در پنجره نقل و انتقالات جاری، مدیران بارسلونا به خاطر سابقه گریزمان و بارسا در روزهایی که او ستاره بی چون و چرای اتلتیکو بود از این می‌ترسیدند که زمانی که گریزمان برای شرکت در اولین بازی رسمی خود با پیراهن بارسا وارد میدان شود، هواداران بارسا نسبت به او چه واکنشی نشان خواهند داد.

 

1424086

 

ولی دیروز در جام خوان گمپر زمانی که گریزمان برای حضور در بازی بارسا مقابل آرسنال برای اولین بار در یک بازی رسمی قدم به نوکمپ گذاشت همه این ترسها نقش بر آب شد چرا که هواداران بارسلونا از گریزمان استقبال بی‌نظیری به عمل آوردند.

 

1424085

 

زمانی که پیش از بازی و در جریان معرفی بازیکنان بارسا به هواداران، بر اساس سنت همیشگی، گریزمان به میدان آمد تشویق کرکننده هواداران بارسا در نوکمپ طنین انداز شد. در گوشه و کنار این استادیوم عظیم البته از برخی گوشه‌ها صداهای سوت هم شنیده می‌شد ولی آنها در میان سیل تشویق هواداران بارسلونا در اقلیت مطلق بودند.

 

دیدگاه‌ها