کد خبر : 1628125 | 14 مرداد 1398 ساعت 11:20 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

لوئیس سوارز، یک بار دیگر فرشته نجات بارسا

لوئیس سوارز نشان داد که همچنان می‌تواند یک‌تنه ناجی بارسلونا باشد. بلوگرانا دیشب با گل آخرین دقیقه او بود که توانست بر آرسنال غلبه کرده و جام خوان گامپر را بدست آورد.

لوئیس سوارز، یک بار دیگر فرشته نجات بارسا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب موفق شد در دیدار با آرسنال در جام خوان گامپر با نتیجه 2-1 به  پیروزی برسد اما لوئیس سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای کهنه‌کار بارسا دیشب یک بار دیگر در نقش منجی بلوگرانا ظاهر شد و نشان داد که هنوز هم هر وقت بارسا به او نیاز مبرم داشته باشد می‌تواند تیمش را نجات دهد.

 

1424090

 

سوارز در دقیقه 65 مسابقه و زمانی وارد زمین شد که بارسا با نتیجه 1-0 از حریف عقب افتاده بود. سوارز روی گل تساوی بارسلونا نقش مهمی داشت. این سوارز 32ساله بود که با درگیر شدن و جنگیدن برای بدست آوردن توپ باعث شد توپ به سمت آینزلی مایتلند نایلز برود و او به شکلی خنده‌دار توپ را وارد دروازه خودی کند تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

1424091

 

اما سوارز دست بردار نبود و گویی به نتیجه تساوی در 90 دقیقه راضی نبوده و می‌خواست هر طور شده این بازی را برای تیمش با پیروزی تمام کند.

 

1424092

 

سوارز در نهایت مزد تلاشهایش را گرفت و در آخرین لحظات بازی با یک والی نفس‌گیر موفق شد دروازه حریف را باز کرده و بارسلونا را پیروز میدان کند.

 

 

دیدگاه‌ها