کد خبر : 1628143 | 14 مرداد 1398 ساعت 12:17 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

زمان آغاز لیگ برتر با شرایط جدید

کودتا علیه تعطیلی در 28 مرداد

سه ماه دوری علاقه مندان به فوتبال در آستانه اتمام است؛لیگ برتر فوتبال ایران بعداز یک آپدیت اجباری 28 مرداد ماه آغاز می شود .

کودتا علیه تعطیلی در 28 مرداد

 

به گزارش "ورزش‌سه"، در حالی که در فصول گذشته، لیگ برتر فوتبال ایران حداقل دو هفته از مسابقات خود را سپری کرده بود، امسال هنوز بازی ها شروع نشده  و حالا نزدیک به سه‌ماه است که فوتبال ایران هیچ مسابقه باشگاهی به خود ندیده است. آنهایی که هرهفته و هرروز عادت دارند مسابقات فوتبال در شهرهای مختلف را تماشا و تحلیل کنند، نتایجش را بدانند و از حواشی‌اش لذت ببرند، مدت‌ها است عایدی‌ای در این بخش نداشتند.


در چنین شرایطی مشخص شدن زمان احتمالی شروع لیگ برتر با اعلام سعید فتاحی خبر خوبی برای فوتبالدوستان محسوب می شود. بر اساس اعلام رییس کمیته مسابقات، لیگ برتر نوزدهم از 28 مردادماه و همزمان با شب عید غدیر شروع خواهد شد و تیم های لیگ برتری بازی های خود را شروع خواهند کرد.


اگرچه به عقیده بسیاری از کارشناسان فصل نقل و انتقالات لیگ برتر نوزدهم جذابیت های لازم را نداشته و بمب نقل و انتقالاتی در این مدت جابه جا نشده است، اما به هر حال همه در انتظار شروع مسابقات هستند تا تیم های محبوب خود را ببینند.


با توجه به تغییراتی که در بدنه اکثر تیم های لیگ برتری صورت گرفته و بازیکنانی که به عضویت این تیم ها در آمدند، حالا اهالی فوتبال در انتظار رونمایی از 16 تیم حاضر در لیگ برتر هستند و بی تردید از حالا تا 12 روز دیگر که مسابقات احتمالا شروع خواهد شد، به انتظار هیجان بازی ها خواهند نشست.


اصلی ترین دلیلی که مانع از شروع لیگ برتر نوزدهم در زمان مقرر شد، وضعیت ایمنی و امنیتی ورزشگاه ها بود. حالا با محدودیت هایی که سازمان لیگ در نظر گرفته ورزشگاه ها مجهزتر از قبل شده اند و حتی ورزشگاه هایی که شرایط ایده آل و استاندارد نداشتند نیز طی روزهای آینده به وضعیت خوب خود خواهند رسید. این مساله اگرچه باعث شد زمان شروع لیگ نامعلوم باشد و هواداران فوتبال از این موضوع کلافه شوند، اما به طور کلی اتفاق مثبتی برای فوتبال ایران محسوب می شود.

 

1424116

 

بر اساس اعلام سعید فتاحی رییس کمیته مسابقات، لیگ برتر نوزدهم به احتمال فراوان روز 28 مرداد کلید می خورد


اتفاقاتی که در سال های گذشته و به خصوص در لیگ هجدهم روی سکوها در بحث هواداران رخ داد که تلفات جانی هم در پی داشت، برای فوتبالی ها تلخ بود و حالا با اقدامات موثری که باشگاه ها برای تجهیز ورزشگاه های خود انجام داده و خواهند داد، این انتظار می رود که لیگ نوزدهم با شرایط بهتری برگزار شود و امید است که دیگر شاهد حوادث تلخ روی سکوها برای هواداران تیم ها نباشیم.


از سوی دیگر هوادارانی که حالا ضربه ناهنجاری ها در ورزشگاه ها را با دیر شروع شدن لیگ برتر خورده اند، نیز باید با تغییر در ذهنیت خود با آرامش بیشتری در ورزشگاه ها حاضر شوند تا همه از اصل فوتبال و اتفاقات داخل زمین لذت ببریم و شاهد یکی از منظم ترین مسابقات باشگاهی در بحث فوتبال باشیم.

دیدگاه‌ها