کد خبر : 1628428 | 15 مرداد 1398 ساعت 16:39 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای لوپاریزین

خریدهای احتمالی PSG در صورت جدایی نیمار

اگر نیمار از پی اس جی جدا شود، این باشگاه دو ستاره از سری آ را به خدمت خواهد گرفت.

خریدهای احتمالی PSG در صورت جدایی نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نیمار و پی اس جی داستانی است که مشخص نیست چه سرانجامی خواهد داشت. هرچند ستاره  برزیلی خواهان جدایی و بازگشت به بارسا است ولی پی اس جی به سادگی مجوز جدایی او را صادر نخواهد کرد و برای فروش او 300 میلیون یورو می خواهد .

در این بین پی اس جی علاقه ای به مذاکره با بارسا هم ندارد و ترجیح می دهد او به رئال، یونایتد و حتی یوونتوس برود. گفته می شود تا 5 روز دیگر مشخص خواهد شد که نیمار می ماند یا به باشگاهی دیگر خواهد رفت.

 

 

1424443

 

 

لئوناردو مدیر ورزشی جدید پی اس جی از زمان منصوب شدن به این پست، هیچ فعالیت قابل ذکری در بازار نداشته اما برای او فعلا مهمترین مساله، روشن کردن وضعیت نیمار است.

طبق ادعای لوپاریزین، در صورت جدایی نیمار، پی اس جی از پول حاصل از فروش او برای جذب پائولو دیبالا و جان لوئیجی دوناروما اقدام خواهد کرد.

دیبالا که اخیرا مذاکراتش با یونایتد با شکست مواجه شد، بازیکنی است که یوونتوس مخالفتی با جدایی اش ندارد و پی اس جی در عوض بسیار علاقه مند است تا این ستاره آرژانتینی را جانشین نیمار کند. 

 

 

1418366

 

 

دیگر بازیکنی که پی اس جی تمایل به جذبش دارد، جی جی دورناروما گلر میلان است. سران باشگاه پاریسی معتقدند با آرئولا و کوین تراپ در درون دروازه چندان مطمئن نیستند و با دوناروما تضمین بیشتری برای پیش رفتن تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان خواهند داشت.

 

 

1422774

 

دیدگاه‌ها